کد خبر: ۱۲۶۹۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
سید مهدی رحمتی در هر دو مصاف قبلی با نیلمار از این مهاجم برزیلی گل خورده است.
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - تیم فوتبال استقلال روز سه شنبه هفته جاری مصاف حساسی را در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان قطر دارد. یک بازی خانگی که استقلال برای صعود از این گروه نیاز مبرمی دارد که حتما در آن پیروز شود تا همچنان صدرنشین گروه D بماند و روز آخر بازی های این گروه در خانه العین امارات برگ برنده دست نماینده کشورمان بماند.
دیدار رفت دو تیم در دوحه با تساوی 3 - 3 به پایان رسید . مسابقه ای که روز چهارشنبه 9 اسفندماه برگزار شد و استقلال 3 بار با گل های جی لوید ساموئل ، آرش برهانی و جواد نکونام از میزبان خود پیش افتاد ولی هر 3 بار الریان موفق شد گل های خورده را جبران کند. آخرین گل آن بازی را نیلمار مهاجم سرشناس و برزیلی الریان در دقیقه 87 درون دروازه استقلال و رحمتی جای داد.
نیلمار که سابقه حضور در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را همراه تیم ملی برزیل دارد، پیش از این هم دروازبان استقلال را مغلوب کرده بود. پنج شنبه 15 مهرماه سال 1389 و در جریان بازی دوستانه تیم های ملی برزیل و ایران در ابوظبی، نیلمار که از دقیقه 66 به جای روبینیو وارد میدان شده بود در دومین دقیقه وقت های تلف شده بازی موفق شد سومین گل برزیل را درون دروازه سید مهدی رحمتی قرار دهد.
به هرحال بازی روز سه شنبه استقلال و الریان سومین مصاف رودرروی نیلمار با رحمتی محسوب می شود و باید دید که آیا دروازبان استقلال می تواند این بار مهاجم برزیلی الریان را دست خالی بگذارد یا نه ؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها