کد خبر: ۱۲۷۰۰۶
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
اتفاقي عجيب در دفتر علي فتح الله زاده رخ داده که حسن اشجاري مدافع چپ اين تيم نقش اصلي را در آن ايفا کرده است.

جام ورزشی؛ حسن اشجاري در نيم فصل اول در سپاهان بازي مي‌کرد، به دليل مشکلات عديده با زلاتکو کرانچار، راهي استقلال شد. او در حالي قصد داشت به اين تيم منتقل شود که در آخرين بازي استقلال و سپاهان، با برخي از بازيکنان اين تيم از جمله جواد نکونام و خسرو حيدري به شکل جدي در زمين به مشکل خورده بود. برخي از بازيکنان استقلال مخالف انتقال اشجاري به استقلال بودند‌، با اين حال‌ امير قلعه‌نويي به دليل مصدوميت بيک‌زاده و نبود بازيکن در جناح چپ اين بازيکن را به‌ خدمت گرفت.


اشجاري نيز در بدو ورود به اين تيم از برخي بازيکنان استقلال عذرخواهي کرد تا موقتا مشکلات تمام شده باشد. اين بازيکن که پس از ورود به استقلال اعلام کرد به پولش نياز دارد، چکي‌120‌ميليون توماني از علي فتح الله زاده دريافت کرد. اين چک به اسم علي فتح الله زاده يا باشگاه استقلال نبود، بلکه به اسم فرد ديگري بود که در عضويت باشگاه استقلال قرار ندارد.


حسن اشجاري در اين باره گفته است: «وقتي به بانک رفتم و ‌‌خواستم اين چک را نقد کنم متوجه شدم که هيچ پولي در حساب موجود نيست.» اشجاري که مدتي نيز به دليل مشکلات مالي باشگاه منتظر ماند تا تکليفش مشخص شود، پس از آن‌که متوجه شد اتفاقي نخواهد افتاد، به دليل فشارهاي مالي اواخر هفته گذشته به دفتر کاري علي فتح الله زاده در لارستان مراجعه کرد. هر چند برخي از رسانه‌ها نوشتند اين بازيکن موفق نشده مدير‌عامل استقلال را ببيند، اما اين اتفاق‌ رخ داده است.


منابع آگاه خبري فاش کردند اين بازيکن پس از ورود به ساختمان لارستان که روزنامه استقلال جوان و دفتر کاري علي فتح الله زاده در آن قرار دارد، راهي اتاق مدير‌عامل شده و در ادامه حرکات عجيبي انجام داده است. اشجاري که ابتدا براي ورود به اتاق با ممانعت مواجه شد، براي باز کردن در از پاي خود استفاده کرد! اتفاقي که با تعجب علي فتح الله زاده روبه‌رو شد و مدير‌عامل استقلال‌ تنها در جاي خود نشسته بود.


شنيده مي‌شود اين بازيکن حتي الفاظ نامناسبي را نيز به کار برده و از اتاق مدير‌عامل خارج شده و ساختمان را ترک کرده است. به محض وقوع اين اتفاقات بود که علي فتح الله زاده با برخي از مسئولان تيم تماس گرفت و اخراج موقت اين بازيکن را اعلام کرد. روز گذشته نيز برخي از رسانه‌ها نوشتند به احتمال زياد اين بازيکن اخراج خواهد شد.


ظاهرا اين اتفاق را بايد قطعي دانست. با آن‌که بيک‌زاده مصدوم شده، باشگاه استقلال‌ ديگر علاقه‌اي به همکاري با اين بازيکن ندارد. اشجاري قراردادي 6 ماهه با استقلال امضا کرده بود که گويا بايد اين همکاري را تمام شده دانست. بعيد به نظر مي‌رسد او فعلا مجوز حضور در تمرينات را به دست بياورد، مخصوصا حالا که قهرماني استقلال در ليگ برتر تا حدود زيادي قطعي شده است.


اما اشجاري در گفتگویش اين ماجرا را تکذيب کرد و گفت: «گفته‌اند من در ‌باشگاه را با لگد زده‌ام. بله، من در باشگاه استقلال حاضر شدم ولي نگهبان به من گفت آقاي فتح الله زاده نيست و من هم بدون هيچ مشکلي آن‌جا را ترک کردم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها