کد خبر: ۱۲۷۰۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
به گزارش سرویس اندیشه دینی 598 به نقل از قم پرس ،درپی تحریف و زیر سوال بردن شهادت صدیقه طاهره حضرت زهرا سلام الله علیها در تعدادی از روزنامه های جریان اصلاح طلب، جمعی از طلاب و دانشجویان استان قم با حضور در دفاتر مراجع معظم تقلید مراتب اعتراض خود را از این اقدام شنیع بیان داشتند.



که حضرت آیت الله گرامی یکی دیگر از مراجع معظم تقلید در پاسخ فرمودند:

« کاربرد کلمه وفات و یا رحلت و مانند آن در مورد شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که حاکی از کتمان شهادت آن حضرت است جفائی بزرگ بر آن حضرت و بیت امامت می باشد ، شک نیست که آن حضرت در اثر هجوم اراذل و اوباش به بیت ایشان وضربه محکمی که در حال حمل بر ایشان وارد شد به شهادت رسیدند، هم خود ایشان و هم حمل ایشان حضرت محسن ، اگر این شهادت نبود نسل و ذریه آن حضرت نزدیک دو برابر کنونی در عالم بود.

علماء اهل تسنن خود اعتراف به این شهادت نموده اند ، به کتابچه «لولا فاطمه» بقلم وبیان حقیر مخصوص صفحات 120 به بعد رجوع فرمائید. »

تصویر استفتاء:
 


 خاطر نشان می شود چندی قبل  هم حضرت آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید در پاسخ به استفتائی در این باره که نسخه ای از آن در اختیار پایگاه 598 قرار گرفته بود با اشاره به اسناد تاریخی شهادت صدیقه طاهره(س) بیان کردند: "تمام تابعین اهل بیت و انسان های متدین از شیعیان شهادت آن حضرت را مسلم می دانند و به سخنان دیگران اهمیتی قائل نیستند و سخنان و نوشته هایی که با اهداف سیاسی به رشته تحریر در می آید مناسب شأن شیعه نیست".

تصویر متن سوال دانشجویان و طلاب و پاسخ معظم له در ادامه می آید:
 


لازم است با توجه به این اهانت صورت گرفته توسط تعدادی از روزنامه های اصلاح طلب مدعی العموم محترم رسالت قانونی خود را هر چه زودتر انجام دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها