کد خبر: ۱۲۷۲۵۰
زمان انتشار: ۱۷:۵۳     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
به گزارش وبلاگستان 598، وبلاگ هویتنا در جدید ترین مطلب خود نوشت:

دولت و به خصوص آقای مشایی در انتخابات شرکت نخواهد کرد.

اما دلایل؛

1- احمدی نژاد علی رغم تهمت های بیشماری که در این چند ساله به ایشان زده شده و مکرر گفته اند که دروغگو است(واقعا عذرخواهم از تکرار این تهمت)، اما جسورتر و شجاع تر از آن است که نیاز به دروغگویی داشته باشد. روایت هم تاکید دارد که دروغگویی کار ترسوهاست. ممکن است احمدی نژاد حرفی میزند که برخی گمان می کنند دروغ است اما وقتی از ایشان توضیح مطلب را می شنویم متوجه می شویم که در بیشتر موارد مخالفین دچار سوء تفاهم خواسته یا ناخواسته شده اند و یا اینکه دکتر برداشتی از این جمله خود مد نظر داشته که با برداشت مخالفین متفاوت است. اما انسان شجاع دروغ نمی گوید و شجاعت  یا لااقل جسارت احمدی نژاد برای دوست و دشمن اثبات شده و این صفت با صفت دروغگویی که ناشی از ترس است نمی خواند. با همه این توضیح دکتر عنوان کرده که دولت در انتخابات وارد نمی شود. مثل مجلس که گفت نمی شود و نشد. مثل ورزشگاه آزادی که گفت سیاسی نیست و نبود و ...

2- دکتر احمدی نژاد چندی قبل بیان کردند که دولت ادامه خواهد یافت که همه از این جمله برداشت کردند که احمدی نژاد کاندیدای خاص خود را معرفی خواهد کرد و مدل پوتین مدودف و از این جور تحلیلها. اما مدل پوتین-مدودف یکی از راههای ادامه یک جریان و گفتمان است. احمدی نژاد فضایی ایجاد کرده است که رییس جمهور بعدی هر کس باشد به میزان صد در صدی و یا حداقل پنجاه درصدی تحت تاثیر این هشت سال دولت داری احمدی نژاد است حتی اگر خاتمی باشد.

یعنی ملت ما در این هشت سال سبکی از ریاست جمهوری را تجربه کرده است که دیگر نمی پذیرد کسی بیاید که بخواهد رییس باشد. ملت ما نوکری و خادمی را مسئولین را هم دیده و زیر بار آقا و آقازاده دیگر نمی رود.

پس دلیل دوم اینکه سبک احمدی نژاد خواهد ماند مخصوصا اگر گزینه هایی رای بیاورند که بیشتر به ایشان شبیه هستند.

3- اما مهمترین دلیل؛ احمدی نژاد با عدم حضور در انتخابات و مخصوصا عدم حضور مشایی می تواند اثر اخلاقی بزرگی بر سیاست ایران بر جای گذارد. چرا که در شرایطی که احتمال رای آوری کاندیدای دولت بالاست شرکت نمی کند و با این کار چند اتفاق می افتد. عده زیادی که سیاستمدار سیاه اند(بی تقوا، بی انصاف، نامرد) حذف خواهند شد. یعنی آنها کلی دروغ گفته اند که احمدی نژاد و مشایی می خواهند در قدرت بمانند و فلان اند و بهمان اند ولی وقتی احمدی نژاد نیاید تمام این حرفها و صاحبان آنها روسیاه خواهند بود(نزد خدا و امام و ملت) و اثر این ماجرای در سیاست ایران عمیق خواهد بود و اصلا نباید آن را دست کم گرفت. اتفاق دیگر این است که بسیاری از رسانه های کثیف و اصحاب آن از دورن متلاشی خواهند شد. یعنی اینان خواهند دید که کسی که می توانست رای بیاورد نیامد چون نمی خواست در قدرت بماند. چیزی که ذهن بسیاری از رسانه ها و تحلیل گران قدرت هضم آن را ندارد.

البته این یک حدس بود. همین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی اصغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۲
بیش از اندازه خوشبینانه برخورد می فرمایید، سخنان پریروز ایشان را را بخواند. نباید به واسطه هاشمی بیش از اندازه قضاوت خوشبینانه داشته باشیم. راستی ایشان که می خواهند منصف باشند، فارق از تعلقات مشائی و احمدی نژاد را نقد کنند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها