کد خبر: ۱۲۷۴۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «به خاطر شرایط حساس استقلال از حضور در انتخابات شورای شهر انصراف دادم.»

جام ورزشي؛ علی فتح الله زاده درباره حضورش در مراسم تجلیل از پیشکسوتان پرسپولیس، عدم حضورش در انتخابات شورای شهر و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که در ادامه می خوانید:


* انگار از محمد رویانیان در مراسم تجلیل از پیشکسوتان پرسپولیس دلخور شدید.
- چطور؟


* بابت اینکه او در جریان مراسم چند بار شما را پرسپولیسی خطاب کرد!
- نه، اصلا دلخور نشدم چون همه می دانند من استقلالی هستم و اتفاقا در جریان مراسم هم همه به من احترام گذاشتند و مراسم راضی کننده بود. سردار چون خودش استقلالی است می خواست این موضوع را کتمان کند! (با خنده)


* از مطرح شدن بحث 6 تایی ها هم ناراحت نیستید؟
- این بحث را ابتدا مجری برنامه آقای خیابانی شروع کرد؛ آنجایی که وقتی می خواست شمارش معکوس کند گفت اگر آقای فتح الله زاده اجازه دهد از 6 شروع کنیم و من هم خندیدم و گفتم شروع کن. مساله ای نبود. از این مهم تر اینکه ما در روز زندگی می کنیم و بحث روز هم 6 نیست و 4 است! (باخنده)


* در طول مراسم هم کنار علی پروین نشسته بودید...
- علی آقا همیشه به من لطف داشته و شرمنده ام کرده است. او در این مراسم هم کنارم نشست و لطف زیادی به بنده داشت.


* صحبت خاصی بین شما و پروین رد و بدل نشد؟
- نه، این را هم بگویم که من با همه پیشکسوتان پرسپولیس مثل کلانی، کاشانی و... رفاقت دارم و با حضورم می خواستم این پیام را بدهم که اگرچه در زمین فوتبال با هم رقابت سختی داریم اما بیرون از زمین با هم رفیق هستیم. اتفاقا هواداران پرسپولیس هم مرا شرمنده کردند و از همه آنها ممنونم. به نظر من استقلال و پرسپولیس افتخار فوتبال ایران هستند و اتحاد آنها می تواند به فوتبال ما کمک کند.


* شما قصد ندارید چنین مراسمی را برای پیشکسوتان استقلال بگیرید؟
- ما قصد چنین کاری را داشته و داریم. دو سال قبل جشن پیراهن را برگزار کردیم اما طی صحبتی که با آقای علی جباری رییس کمیته پیشکسوتان داشتیم قرار براین شد پس از پایان مسابقات لیگ و با توجه به اینکه درگیر مسابقات آسیایی و لیگ هستیم این کمیته انتخاب هایش را انجام دهد و در مراسمی از این عزیزان تجلیل خواهیم کرد.


* در برنامه نود هفته گذشته در بین بهترین های دو دهه قبل فوتبال هیچ استقلالی حضور نداشت و مهدی پاشازاده به این مساله اعتراض داشت. این موضوع عجیب نبود؟
- دقیقا، انتقاد کاملا به جایی است. در استقلال بازیکنان بزرگی مثل علیرضا منصوریان، جواد زرینچه، صادق ورمزیار، صمد مرفاوی، مجید نامجو مطلق و ... داشتیم. به نظرم این هم سوتی عادل فردوسی پور بود. (با خنده)


* انگار در جلسه هیات مدیره، اعضا از شما خواسته بودند تا قلعه نويی را برای فصل آینده حفظ کنید.
- کسی از من چنین خواسته ای نداشته است. من دو هفته پیش شخصا اعلام کرد امیر قلعه نويی در استقلال می ماند و وقتی خودم اعلام کرده ام پس قطعا کسی از من درخواستی نمی کند. قرارداد ما با قلعه نويی دو ساله است و با این شرایط قطعا او در استقلال می ماند.


* با اینکه گفته می شد در انتخابات شورای شهر شرکت می کنید اما این اتفاق نیفتاد.
- با توجه به اینکه درگیر مسائل باشگاه هستیم و می خواهیم نتیجه زحماتمان را بگیریم ترجیح دادم در انتخابات شرکت نکنم. من در قبال هواداران مسئول هستم .استقلال در آستانه کسب یک جام است و شرایط حساسی دارد و در این شرایط مشخص است استقلال را به شورای شهر ترجیح می دهم.


* بازی فینال حذفی بین پرسپولیس و سپاهان نزدیک است. شما طرفدار کدام تیم هستید؟
- صد درصد پرسپولیس. تیم دوم من پرسپولیس است و دوست دارم استقلال و پرسپولیس قهرمان شوند و جام ها را در تهران نگه داریم.


* درباره صحبت های رسول خوروش چه نظری دارید؟
- همتای او در استقلال آقای ماجدی جوابش راداده است و نیاز به پاسخ دادن من نیست.


*  امسال هم بمب می ترکانید؟
- بالاخره عادت شده که ما هر سال بمب بترکانیم. امسال هم بمب می ترکانم؛ فقط صبور باشید!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها