کد خبر: ۱۲۷۹۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
اسفندیار رحیم مشایی یا سخنانش خبرساز می شود و یا خودش باعث خبرسازی می شود.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حالا اما اینکه رحیم مشایی چگونه به احمدی نژاد معرفی شده است سوژه رسانه ها شد.
 
خبرساز شدن مردان خاص دولت محمود احمدی نژاد به یک یا دو مورد ختم نمی شود و رد پای هر کدام از این مردان را در ماجرا های مختلف که اکثر شان حاصل ماجراجویی دولت و اعوان و انصارش بوده است.
 
روز گذشته اطرافیان خاص دولت خبر ساز شدند، اما در صدر اخبار قرار گرفتن مشایی اینبار حاصل ماجراجویی دولت و حاشیه سازی هایشان نبود بلکه صادق محصولی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با حضور در جمع بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس، در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در خصوص مشائی گفت: بنده مشائی را اولین بار در دولت نهم دیدم، حتی در شهرداری نیز او را نمی‌شناختم، چه برسد به اینکه برخی به دروغ گفته‌اند محصولی و مشائی در ارومیه با هم بوده‌اند، البته آقای علی لاریجانی به بنده گفت که ایشان مشائی را به آقای احمدی نژاد معرفی کرده و گفته که او به درد کار های فرهنگی شهرداری می‌خورد.
 
همین اظهار نظر محصولی در مورد "اسفندیار دولت" کافی بود که رسانه ها حرف های صادق محصولی را در صدر اخبار قرار دهند و واکنش ها شروع شود.
 
این خبر تا بعد از ظهر 3 اردیبهشت همچنان معتبر و علی لاریجانی زیر سوال بود، که روابط عمومی مجلس شورای اسلامی به خبر مربوط به اظهارات صادق محصولی واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
 
در توضیحات روابط عمومی مجلس آمده است: طبق اظهارات خودشان ارتباط آقایان احمدی نژاد و مشایی به سالهای دور و زمان حضور آقای احمدی نژاد در آذربایجان غربی برمی گردد و مشخص نیست آقای محصولی با چه نیتی این اظهارات را بیان کرده است.
 
در این اطلاعیه تصریح شده است: آقای احمدی نژاد در زمانی که شهردار تهران بودند، از آقای لاریجانی به عنوان رئیس وقت صداوسیما درخواست کردند که آقای اسفندیار رحیم مشایی که در آن زمان کارمند رادیو و تلویزیون بودند، به شهرداری تهران منتقل شود که با انتقال ایشان موافقت شد.
 
روابط عمومی مجلس در پایان اظهارامیدواری کرده است: سیاسیونی که می خواهند در عرصه انتخابات فعال باشند، در نقل مطالب دقت نمایند و رسانه ها نیز در انتقال صحیح مطالب دقت کافی را داشته باشند.
 
اما این ماجرا به همین جا ختم نشد و صادق محصولی به تکذیبیه دفتر رئیس مجلس واکنش نشان داد و گفت: زمانی که آقای لاریجانی دبیر شورای عالی امنیت ملی بود طی جلسه‌ای خودش به بنده گفت: من زمانی که مشایی مسئول یکی از شبکه‌های رادیویی -احتمالاً رادیو جوان بوده است- وی را به احمدی‌نژاد پیشنهاد دادم.
 
محصولی ادامه داد: اما اگر آقای لاریجانی می‌گوید که من مشایی را معرفی نکرده‌ام ما نیز فرض را بر صحت نظر ایشان می‌گذاریم اما خداوند در روز قیامت درباره صدق و کذب این خبر قضاوت خواهد کرد.
وی در پایان یادآور شد: زمانیکه آقای لاریجانی ریاست سازمان صدا و سیما را برعهده داشت، آقای مشایی رئیس یکی از شبکه‌های رادیویی بود.
 
حال باید دید این تکذیب های پشت سر هم به همین جا ختم خواهد شد یا آقای علی لاریجانی پاسخی به این واکنش محصولی خواهد داد؟
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
پاراگراف هاي آخر قابل بررسي از نظر درستي يا نادرستي است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
آفرین همه باهم وماهم بی خیال شما
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
ولی ما شنیده بودیم اقای جاسبی واسطه اشنایی احمدی نژاد و رحیم مشائی بوده برای همین هم چون این واسطه به رفسنجانی میرسد از اول میدانستیم این شخص در دستگاه حکومت مشکل افرینی میکند برای خراب کردن دولت احمدی نژاد
پاسخ
سروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
همش دنبال حاشیه ایم... همشششش
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها