کد خبر: ۱۲۸۲۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
در حالی عملیات ارتش سوریه علیه گروههای مسلح ادامه دارد که تروریستها گلدسته یکی از مساجد بزرگ در حلب را با بمب منفجر کردند.

به گزارش 598، خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، منابع نظامی سوری اعلام کردند: تروریستها دیروز گلدسته مسجد جامع امویان در حلب را هدف قرار دادند و بخشهایی از آن را تخریب کردند.

منابع نظامی سوری از عملیات ارتش این کشور در مناطق کفر خاشر، مرعناز، العلقمیه، خان العسل، حیان، زحیلان در حلب خبر دادند.

یک منبع نظامی در استان حمص به عملیات ارتش سوریه علیه گروههای مسلح در مناطق القرابیص، الخالدیه در شهر حمص و روستاهای الحیدریه، الحمیدیه، العش، الضبعه، البویضه، الدمینه در حومه القصیر و عین الدنانیر در الرستن و کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریستها از جمله احمد کرمو الضحیک، جهاد ناصر و محمد الدقا پرداخت.

این منابع اعلام کردند: در تلبیسه در استان حمص نیز نیروهای ارتش طی عملیاتی، تعدادی از تروریستها از جمله بلال الضحیک و سلیمان قصاب را به هلاکت رساندند.

یک منبع نظامی سوری همچنین بیان کرد: در عملیات ارتش سوریه در روستای کمام در حومه القصیر در استان حمص تعدادی از تروریستها از جمله احمد مصطفی المحمد، فراس الکردی وحمود المحیسن کشته شدند.

سانا همچنین از عملیات ارتش در داریا در حومه دمشق و کشته شدن تعدادی از تروریستها از جمله ابومعن و ابومالک خبر داد.

منابع نظامی سوری اعلام کردند: ارتش سوریه طی عملیاتی در جوبر، دوما، حرستا و عین ترما تعدادی از تروریستها از جمله عبدالحکیم خبیه، محیی الدین عیبور، محمد وهبه و خالد الکردی را به هلاکت رساندند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها