کد خبر: ۱۲۸۳۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربی تیم سایپای البرز گفت: دوست داشتیم مقابل هواداران با پرسپولیس بازی کنیم.

جام ورزشی، مجتبی تقوی پس از اتمام دیدار تدارکاتی تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بازی خوبی بود. تیم پرمهره پرسپولیس مقابل جوانان ما قرار گرفت. در این بازی چند بازیکن اصلی خود را نداشتیم اما در کل از عملکرد شاگردانم رضایت دارم. کریم انصاری فرد بازیکن سایپا است و یک گل تماشایی به خودمان زد!

وی ادامه داد: از مجموعه پرسپولیس و شخص یحیی گل محمدی تشکر می کنم که تدارک این بازی دوستانه را انجام دادند. این بازی های تدارکاتی به تیم ها کمک می کند تا در شرایط مسابقه بمانند و از فرم ایده آل خارج نشوند.

سرمربی سایپا در ادامه گفت: تیم ما مشکلات مالی زیادی دارد و به همین خاطر است که هر ساله بازیکنان زیادی از جمع ما جدا می شوند. همین حالا استقلال و پرسپولیس روی چند بازیکن خوب ما دست گذاشته اند و برایشان پیغام فرستاده اند. ما بازیکن می سازیم و تیم های بزرگ بدون هیچ زحمتی آنها را جذب می کنند. این درست نیست.

تقوی در پایان درباره برگزاری بازی پشت درهای بسته افزود: ما میهمان بودیم و نمی توانستیم اعتراضی به این موضوع بکنیم. قطعا دوست داشتیم که هواداران به ورزشگاه بیایند اما تصمیم گیزنده پرسپولیسی ها بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها