أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۲۹۳۴۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۰     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نخست‌وزیر جمهوری عربی سوریه را که به کشته و مجروح شدن برخی همراهان وی و مردم بیگناه سوریه شد به‌شدت محکوم نمود.

به گزارش خبرگزاری فارس، رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حادثه ترور نافرجام وائل الحلقی نخست وزیر جمهوری عربی سوریه را که به کشته و مجروح شدن برخی همراهان وی و مردم بیگناه سوریه شد بشدت محکوم نمود و با بازماندگان قربانیان این اقدام تروریستی ابراز همدردی کرد.

رامین مهمان‌پرست با بیان اینکه این حادثه بار دیگر چهره واقعی تروریستها در سوریه را برای مردم این کشور آشکار ساخت ، مسئولیت اینگونه حوادث را متوجه عاملان و برخی طرفهای منطقه ای و بین المللی دانست که در سوریه بصورت آشکار به حمایت از تروریستها و آشوبگران می پردازند.

سخنگوی وزارت امور خارجه همه کشورها و مراجع حقوقی – بین المللی و سازمانهای فعال در امور بشردوستانه را به حمایت از راه حل سیاسی بحران سوریه فراخواند و  از آنها خواست تا در جهت توقف هرگونه خشونت و خونریزی گام برداشته و به مسئولیتهای انسانی خود در این راستا عمل کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها