يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۲۹۴۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
سخنگوی وزارت امور خارجه خلیج فارس را از امن‌ترین مناطق استراتژیک جهان دانست و گفت: به هیچ جریانی اجازه ایجاد ناامنی در خلیج‌فارس را نمی‌دهیم.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، رامین مهمان‌پرست صبح امروز در حاشیه برگزاری برنامه‌های روز ملی خلیج فارس با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس، یکی از مهم‌ترین هویت‌های کشورمان را خلیج فارس ذکر کرد و گفت: این منطقه یکی از مناطق استراتژیک جهان محسوب می‌شود.
 
وی گفت: منطقه خلیج فارس همواره مورد هجمه تبلیغاتی غرب و برخی کشورها قرار گرفته و می‌گیرد و تلاش می‌کنند مدعیانی برای منطقه خلیج فارس پیدا کنند و این نشان دهنده دشمنی‌های کشورهای متخاصم با یک ملت بزرگ است.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: ملت بزرگ ما هم همواره برای حفظ تمامیت ارضی و هویت خود با تمام اقتدار ایستاده‌ است و از این منطقه دفاع می‌کند.
 
مهمان‌پرست افزود: خلیج فارس از امن‌ترین مناطق استراتژیک جهان است و به هیچ جریان و کشوری اجازه نمی‌دهیم در این منطقه ناامنی ایجاد کند.
 
وی ادامه داد: در جهت ثبات در خلیج فارس از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و از این منطقه دفاع خواهیم کرد.
 
مهمان‌پرست گفت: نیروگاه اتمی بوشهر ایمنی خود را در مقابل زلزله‌ اخیر نشان داد، زلزله اخیر در استان بوشهر نشان داد که نیروگاه اتمی بوشهر نیروگاه خوبی در بخش ایمنی است.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: مراحل ایمنی این نیروگاه مورد نظارت بوده و یکی از دلایلی که ساخت نیروگاه طولانی شد، اطمینان از استاندارد بودن آن بود که توسط کارشناسان خبره مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها