کد خبر: ۱۲۹۵۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: فردا با انگیزه کسب نتیجه به میدان می‌رویم.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، تونی اولیویرا در نشست خبری قبل از دیدار مقابل الجیش قطر در مورد این مسابقه، گفت: خیلی متاسفم که این مسابقه تشریفاتی است و دیگر شانس صعود به مرحله بعد را نداریم جا دارد بگویم ما نماینده یک شهر و باشگاه هستیم ما نماینده تبریز و کشور ایران هستیم. نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم اما این دلیل نمی شود انگیزه خود را از دست بدهیم و با قدرت و انگیزه تلاشمان را فردا برای کسب نتیجه می‌کنیم. فردا با این روحیه به میدان می رویم.

وی افزود: در آسیا 5 بازی انجام دادیم در این مقطع چند تا از بهترین بازی‌ها را انجام دادیم اما مهم نتیجه است که ما نتوانستیم در این بخش خوب عمل کنیم. خوب شروع کردیم و فکر می‌کنم خوب تمام نکردیم. مقابل الجزیره هم در بازی برگشت خوب شروع کردیم اما در ادامه حریف کنترل بازی را در دست گرفت و پیروز شد. جا دارد از هواداران تشکر کنم همیشه کنار ما بودند و از تیم حمایت کردند. متاسفیم که نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم و از گروه‌مان صعود کنیم امیدوارم تا آخر و چند بازی پایانی هواداران همچنان از ما حمایت کنند.

سرمربی تراکتورسازی خاطر نشان کرد:‌ فردا سعی می‌کنیم مثل همیشه محکم و مستحکم بازی کنیم شاید تغییراتی در تیم ایجاد کنیم اما هدفمان پیروزی است و در این بازی تشریفاتی تمام تلاشمان این است که پیروز از زمین خارج شویم. مسائلی که باعث شد حذف شویم فراتر از سفرهای مداوم و بازی‌های پشت هم بوده است. سعی می‌کنیم تغییراتی را در این دیدار به وجود بیاوریم و با شرایط دیگری به میدان برویم.

اولیویرا تأکید کرد: فردا بازی مهمی داریم و با تیم دوم جدول بازی می کنیم.با این وجود در لیگ برتر نیز  نیاز به 2 پیروزی برای کسب سهمیه آسیا را داریم به همین خاطر ممکن است از بازیکنان جوان استفاده کنیم اما مهم این است که با همین جوان‌ها  بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم از نام ایران دفاع کنیم.

سرمربی تراکتوراسازی در مورد اینکه چرا به باشگاه برنامه نداده است، اظهار داشت: روحیه من مثل همان روز اول است و تا آخر هم همین طور خواهم بود در رابطه با بودن و همکاری من این مسئله خیلی زیاد بستگی به مسائل مالی دارد همچنین باید ببینم تراکتورسازی برای آینده چه چیزی می خواهد اول باید این مسائل مشخص شود. باید این وضعیت روشن شود. از طرفی از باشگاه نامه گرفتم و قرار شد برنامه بدهم من به این صورت جواب دادم که الان وارد ماه چهارم شدیم و من حقوق نگرفتم موقعی جواب می‌دهم که حقوق معوقه من را بدهند موضوع خیلی روشن است. این آخرین صحبت من است. همیشه گفتم هیچ وقت خسته نمی‌‌شوم بزرگترین قدرت تراکتورسازی هواداران هستند و بدون آنها تراکتورسازی صفر است. ما کادر فنی، بازیکنان در درجه اول برای هواداران کار می‌کنیم هر اتفاقی هم بیفتد هیچ وقت تراکتورسازی را فراموش نمی‌کنم.

اولیویرا خاطرنشان کرد: وقتی چند ماه پیش از من در مورد آسیا می‌پرسیدید، وقتی که مشخص شد حریفان ما چه تیم‌هایی هستند و وقتی مشخص شد آنها چند بازیکن آسیایی دارند و چند بازیکن خارجی دارند گفتم چه مشکلاتی داریم چون خارجی‌های ما همان کیفیت بازیکنان ایرانی را داشتند گیلسون تجربه زیادی ندارد. الجزیره الشباب بازیکنان خارجی خوبی دارند بهترین بازی که ما انجام دادیم در آسیا بود شما دیدید که خوب بازی کردیم و من از تیمم خیلی راضی هستم و از بازیکنانم که از جان مایه گذاشتند راضی هستم. الشباب از آسمان برایش شانس آمد که ما را برد. مقابل الجزیره هم خوب بودیم بهترین بازی‌هایمان در زمان دیدارهای آسیایی بود اما متاسفانه نتیجه نگرفتیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها