کد خبر: ۱۲۹۹۰۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرپرست پرسپولیس با تماس با مهاجم پرسپولیس از وی خواست که در تمرین این تیم شرکت نکند.

جام ورزشی؛ آتشفشان خاموش محمد قاضي وسط بازي پرسپوليس و ملوان فعال شد و فوران کرد تا اين بازيکن بعد از تعويض‌اش در نيمه دوم ساکش را بردارد و راهي خانه‌اش شود!


همه چيز از پايان نيمه اول بازي شروع شد. گل‌محمدي به قاضي مي‌گويد که او نيمه دوم را بايد از روي نيمکت تماشا کند. قاضي هم که در اين فصل نتوانست آن مهاجم هميشگي باشد با ناراحتي ساکش را بر‌ مي‌دارد و از مقابل خبرنگاران تلويزيوني رد‌ و راهي منزلش مي‌شود تا در آستانه فينال جام‌حذفي گره کارش در پرسپوليس را کور‌تر کند.


او معتقد است که در پرسپوليس به او که به عنوان مهاجمي نيمکت‌نشين به اين تيم آمده توجه نمي‌شود. قاضي در حال ترک ورزشگاه فقط چند جمله به زبان مي‌آورد: «من به خاطر پرسپوليس و علاقه‌ام به اين باشگاه همه چيزم را دادم. اولين نفري بودم که در فصل نقل و انتقالات قرارداد بستم و شرط و شروطي هم نگذاشته بودم. تا به الان هم به خاطر سردار رويانيان حرفي نزدم. من نمي‌دانم مشکلم چيست. آيا مشکل فني دارم يا اخلاقي.»


قاضي که از اواسط فصل گفته مي‌شد در پايان فصل از پرسپوليس مي‌رود و راهي سپاهان مي‌شود، با اين موضوع که گل‌محمدي اعتقاد بيشتري به انصاري‌فرد دارد مشکل داشته و برايش اين موضوع سخت شده و به همين دليل بود که مدت‌ها صحبت از اختلاف او و انصاري‌فرد شنيده مي‌شد.


با اين همه ديروز اين مهاجم در تمرينات تيمش شرکت نکرد تا ابهامات در اين باره بيشتر از قبل شود. همچنين در پايان تمرين صبح ديروز‌ پرسپوليس سعيد شيريني و يحيي گل‌محمدي جلسه‌اي برگزار کردند تا درباره محمد قاضي، مهاجم خاطي سرخ‌پوشان تصميم‌گيري کنند.


قاضي هم ديروز به يکي از دوستانش دليل نرفتن بر سر تمرين را اين‌گونه شرح داده: «‌من مي‌خواستم امروز (ديروز) به تمرين بروم اما شيريني به من گفت که به تمرين نروم و از فردا (امروز) بر سر تمرينات حاضر شوم.»
خراسان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها