کد خبر: ۱۳۱۵۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
نخست وزیر سوریه با تأکید بر لزوم وحدت همه مردم سوریه در برابر توطئه‌های دشمنان گفت: مجالی برای سکوت در قبال هجوم اسرائیل به سوریه وجود ندارد.

به گزارش 598،  خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «سی ان ان»، «وائل الحلقی» نخست وزیر سوریه تأکید کرد که بعد از هجوم جنگنده‌های اسرائیلی به سوریه دیگر مجالی برای ضعف و کم کاری وجود ندارد.

الحلقی افزود: فرزندان سوریه باید در یک صف متحد در برابر توطئه‌‌هایی که سوریه را هدف قرار داده‌اند بایستند و با آنها مبارزه کنند.

وی تأکید کرد که بعد از تجاوزهای تروریستی اسرائیل دیگر مجالی برای تردید و کم‌کاری و سکوت وجود ندارد زیرا در صورتی که در دفاع از سوریه تردید کنیم این کشور هرگز ما را نخواهد بخشید.

پیشتر نیز وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرده بود که تجاوز اسرائیل به این کشور با هدف حمایت نظامی مستقیم از گروه‌های تروریستی بعد از شکست‌ آنها در زمینه نظامی صورت گرفته و «فیصل مقداد» معاون وزیر امور خارجه سوریه آن را «اعلان جنگ» اسرائیل به سوریه دانست.

یک رشته انفجارها دو روز گذشته در دمشق پایتخت سوریه روی داد که شدیدترین آن به گفته اهالی منطقه پشت منطقه «جبل قاسیون» به وقوع پیوست. به گزارش رسانه های سوریه، یک مرکز تحقیقات علمی سوریه در این تجاوز مورد هدف قرار گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها