أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۱۶۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۰۴ خرداد ۱۳۹۰
سخنگوي وزارت خارجه كشورمان ضمن ابراز تأسف از روند تشديد خشونت‌ها در يمن و رويكرد امنيتي در برخورد با مطالبات مسالمت‌آميز مردم، دولت اين كشور را به پرهيز جدي از خشونت و خونريزي فراخواند.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، رامين مهمان‌پرست سخنگوي وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي ايران ضمن ابراز تأسف از روند تشديد خشونت‌ها در يمن و رويكرد امنيتي در برخورد با مطالبات مسالمت‌آميز مردم، دولت اين كشور را به پرهيز جدي از خشونت و خونريزي فراخواند.

مهمان‌پرست با اشاره به اينكه طي روزهاي گذشته روند تحولات يمن رو به خشونت بيشتر گذاشته و حل مسائل در اين كشور را پيچيده‌تر كرده است، گفت: جمهوري اسلامي ايران همواره حل مشكلات موجود در يمن را در پرتو مشاركت همگاني ممكن دانسته است.

سخنگوي وزارت امور خارجه از حوادثي كه همزمان با سالگرد وحدت كشور برادر و مسلمان يمن مي‌گذرد ابراز تأسف كرد و افزود: بيش از دو دهه است كه از وحدت ارضي يمن مي‌گذرد و بايد با محترم شمردن مطالبات مردم سراسر اين كشور، آن را تداوم بخشيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها