کد خبر: ۱۳۳۴۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
رجانیوز: «مأموريت رويانيان در پرسپوليس به پايان رسيد.» همين يك جمله كافي است تا حال و روز پرسپوليس از آنچه هست، به هم ريخته‌تر شود.بعد از فينال، پرسپوليس اول كاپيتان‌ها و بعد هم سرمربي‌اش را از دست داد و حالا انگار نوبت رسيده به مديرعامل كه البته رفتن او به دلخواه خودش نيست.

ماجرا از اين قرار است كه ماموريت محمد رويانيان در پرسپوليس بايد سال به سال تمديد شود اما حميدرضا بقايي معاون رييس‌جمهور در نامه‌اي كه آخرين روز فروردين به باشگاه فرستاد اعلام كرد كه ماموريت رويانيان در پرسپوليس به تاريخ انقضاي خود رسيده و قراري بر تمديد آن نيست.

در ادامه محمد رويانيان خيلي سعي كرد با رايزني‌ و مكاتبه با وزارت ورزش راهي بيابد براي تمديد ماموريت خود اما انگار هيچ‌كس پاسخگوي او نبوده كه اين‌گونه عصباني به خبر جدايي‌اش از پرسپوليس واكنش نشان مي‌دهد: «از قبل با من مشكل داشتند كه نامه‌نگاري كرده و نوشته‌اند ماموريت شما تمام شده.

نامه‌اي از نهاد رياست‌جمهوري و از سوي معاون اجرايي رييس‌جمهور براي من آمد كه در آن نوشته شده بود ضمن تقدير از زحمات شما، ماموريت‌تان در دولت به پايان رسيده و بايد به نيرو‌هاي مسلح بازگرديد. البته فكر مي‌كنم رييس‌جمهور و وزير ورزش از اين نامه بي‌اطلاع بودند.»

رويانيان حتي تهديد كرده كه با هيچ حكمي از پرسپوليس نمي‌رود و آنقدر مي‌ماند تا بالاخره بركنارش كنند!جالب اما اظهار بي‌اطلاعي رييس هيات مديره پرسپوليس از اين نامه است و وزير ورزش هم به‌عنوان رييس مجمع باشگاه سكوت اختيار كرده. هر چند كه گفته مي‌شود دستور بركناري رويانيان به صورت شفاهي از دفتر رياست‌جمهوري به وزارت ورزش هم رسيده است.

با این حال محمد رویانیان شب گذشته در برنامه نود اعلام کرد که دولت نمی خواهد من در پرسپولیس باقی بمانم اما هیات مدیره از حضور من به عنوان مدیرعامل قاطعانه حمایت کردند و من بر اساس تصمیم هیات مدیره باقی خواهم ماند! اظهارات قابل تامل رویانیان علیه مدیران دولتی عرصه را بر وی و اعضای هیات مدیره تنگ خواهد کرد چون در محافل خبری گفته می‌شود که هیچ اراده ای و علاقه ای نزد مدیران دولتی برای ادامه فعالیت رویانیان در این مسوولیت وجود ندارد.

با این وجود نخستين واكنشي كه در قبال كنار رفتن محمد رويانيان از مديريت پرسپوليس از رييس هيات مديره باشگاه مي‌شنويم اين جمله است: «رويانيان با قدرت كارش را دنبال مي‌كند.» در ادامه فداحسين مالكي با اشاره به خبر پايان ماموريت فوتبالي رويانيان مي‌گويد: «اينكه اعلام كرده‌اند رويانيان از پرسپوليس كنار رفته يا بركنار شده دروغ محض است چون من كه رييس هيات مديره هستم اطلاعي از اين موضوع ندارم. رويانيان با قدرت كار خود در پرسپوليس را دنبال خواهد كرد و هيچ مشكلي بابت مديريت ايشان نيست. يكسري مسائل اداري وجود دارد كه در رسانه‌ها اعلام شده اما اين موضوع به زودي با پيگيري‌هاي انجام شده حل خواهد شد. تا الان هم از دفتر رياست جمهوري چيزي درباره پايان ماموريت رويانيان در پرسپوليس به ما نگفته‌اند. ضمن اين‌كه بايد اول صحت و سقم ماجرا مشخص شود و اگر قرار بر تغيير شد، آن‌وقت هيات مديره براي تعيين مديرعامل جلسه بگذارد.»

با این شرایط گفته می‌شود هنوز به صورت رسمی مسوولان ارشد دولت تصمیمی برای ادامه فعالیت رویانیان اخذ نکرده اند و ممکن است آقای مدیرعامل برخلاف میل باطنی اش مجبور شود با کرسی مدیرعاملی پرسپولیس خداحافظی کند، چون وی دیگر مثل سابق فرد مورد علاقه دولتی‌ها نیست و به نظر می‌رسد تاریخ مصرف دوره مدیریتش به پایان رسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها