کد خبر: ۱۳۴۲۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
باد و طوفان سهمگین در اواخر شب گذشته به وقت محلی شمال «تگزاس» را در نوردید که در نتیجه آن ۶ نفر کشته، بیش از ۱۰۰ نفر زخمی و ۱۴ نفر دیگر ناپدید شدند.

به گزارش598،  فارس به نقل از شبکه «سی ان ان»، طوفان سهمگین اواخر شب گذشته به وقت محلی، شمال «تگزاس» را در نوردید و دستکم 6 نفر کشته و بیش از یکصد نفر دیگر نیز زخمی شدند.

«کتی جیویدن» سخنگوی دفتر کلانتری منطقه «هود» اعلام کرد که این افراد در نتیجه طوفان سهمگینی که در امتداد «گرانبری» حرکت می‌کرد، زخمی و کشته شدند.

بر اساس گزارش‌های رسیده حدود 120 خانه نیز در نتیجه این طوفان سهمگین تخریب شده‌اند و مراکز درمانی تگزاس از زخمی شدن بیش از 100 نفر خبر دادند.

پلیس تگزاس اعلام کرد که تندبادهای شدید چندین مرتبه مناطق «هود»، «تارنت»، «دالاس» و «پارکر» را درنوردید و خسارات شدیدی را در این مناطق برجای گذاشت.

سی ان ان گزارش کرد که تاریکی هوا باعث شده است که رسیدگی به وضع طوفان‌زدگان با مشکل دچار شود اما پلیس و اورژانس در مناطق حادثه‌دیده حاضر شده‌اند تا بتوانند به امور سر و سامان دهند.

سازمان هواشناسی ملی هشدار داده است که تندبادی شدید هم‌اکنون مسیر خود را تغییر داده است و به سمت شهر «سلبرن» در حرکت است که این شهر بیش از 15 هزار نفر جمعیت دارد و در شمال تگزاس قرار گرفته است.

این سازمان همچنین گزارش کرد که 32 منطقه در تگزاس و 4 منطقه در «اوکلاهما» نیز تحت تأثیر این طوفان شدید که تا ساعت 1:00 بامداد ادامه داشت، قرار گرفتند.

شبکه راشاتودی نیز همچنین گزارش کرد که 14 نفر نیز در این تندباد شدید ناپدید شده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها