کد خبر: ۱۳۶۵۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
رئیس ستاد مردمی جلیلی در اردبیل گفت: جلیلی بهترین، سالم ترین، پرتوان ترین و ساده زیست ترین کاندیدا بوده و برگفتمان دینی معتقد است و یکی از کاندیداهای اصلح برای ریاست جمهوری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رئیس ستاد مردمی جلیلی در استان اردبیل امروز در مراسم افتتاح این ستاد امروز در تالار حافظ اردبیل اظهار کرد: علی رغم اینکه تعدادی از اصولگران احساس تکلیف کرده و کاندیدا شدند ولی به اجماع اصولگرایان معتقد هستم و احتمال دارم که برخی از کاندیداها به نفع جلیلی کنار بکشند.

داور باقرزاده افزود: جلیلی بهترین، سالم ترین، پرتوان ترین و ساده زیست ترین کاندیدا بوده و برگفتمان دینی معتقد است و یکی از کاندیداهای اصلح برای ریاست جمهوری است.

وی بیان داشت:  جلیلی در چند روز گذشته با استقبال و پیشرفت بسیار خوبی که داشتند در بین مردم زبانزد شدند و جای شکر دارد که ستاد مردمی حامی وی در استان اردبیل تشکیل شده است.

وی با اشاره به تمام کاندیداها و تضادهای سیاسی در کشور گفت: برای اصولگرایان نخستین اصل سرباز ولایت بودن است و ما همه نظرات و تحلیل های سیاسی را می شنویم و آنهایی که با فرامین مقام معظم رهبری همسو هستند قبول داشته و پیروی می کنیم.

رئیس ستاد مردمی دکتر جلیلی گفت: در نظام مقدس اسلامی رهنمودهای مقام معظم رهبری برای ملت شریف ایران به عنوان چراغ راهنماست و به برکت ولایت فقیه و قانون اساسی است که با گذشت 34 سال از انقلاب روز به روز شاهد قدرتمند شدن ایران و  مشارکت حداکثری مردم در صحنه های مختلف سیاسی، اجتماعی و... هستیم.

این فعال سیاسی افزود: مردم فهیم و آگاه جامعه در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشقدم هستند و به آرمان های شهدا پایبند بوده و نخواهند گذاشت سرنوشت کشور با توطئه ها و تهدیدهای دشمنان تغییر کند.

داور باقرزاده اظهار داشت: ملت ایران همیشه ثابت کرده اند تا زمانی که ولایت فقیه در راس حکومت است برای حفظ این مرز و بوم  جانفشانی کرده و نخواهند گذاشت این کشور عرصه تاخت و تاز و جولانگاه دشمنان شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نظر شورای نگهبان برای ما فصل الخطاب بوده و به تک تک کاندیداهای مورد وثوق این شورا احترام و ارزش قائل هستیم و هرکس که از بین هشت نفر رای بیاورد و در مسیر ولایت و قانون حرکت کند برای ما محترم است چون این دو خطوط قرمز همه اصولگرایان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها