کد خبر: ۱۳۶۵۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
رصد انتخاباتی ریاست جمهوری
انجمن منحرف حجتیه عناصر و عوامل خود را برای فعالیت در تبلیغات نامزدهای انتخابات به‌ کار گرفته تا بتواند به دولت آینده ورود پیدا کند. شنیده ها حاکی از این است که انجمن منحرف حجتیه رایزنی های خود را این بار از کانال اتاق بازرگانی و عنصر خود به نام «م.ن» جهت نفوذ در دولت آینده پیگیری می نماید.

به گزارش رصد رسانه های بیگانه پایگاه 598 ؛انجمن منحرف حجتیه عناصر و عوامل خود را برای فعالیت در تبلیغات نامزدهای انتخابات به‌ کار گرفته تا بتواند به دولت آینده ورود پیدا کند.

شنیده ها حاکی از این است که انجمن منحرف حجتیه رایزنی های خود را این بار از کانال اتاق بازرگانی و عنصر خود به نام «م.ن» جهت نفوذ در دولت آینده پیگیری می نماید. بطوری که یکی از کاندیدها، آقای «م.ن» را در ستاد خود بکارگیری نموده است.

در این راستا بعضی از کاندیدهای مطرح نیز برای تنظیم برنامه های اقتصادی خود با وی مذاکراتی داشته‌اند و قصد دارند از او در تیم اقتصادی دولت آینده خود استفاده کنند. این در حالی است که سران این جریان منحرف همواره ادعا دارند که ما در مسائل سیاسی دخالتی نداریم و این امر را مخالف رویه شیخ محمود حلبی (رئیس متوفی انجمن حجتیه) می دانند.

نکته قابل توجه این است که حضرت امام (ره) فرمودند: حواستان را جمع کنید تا نکند یک مرتبه متوجه شوید که انجمن حجتیه ای ها همه چیزتان را نابود کرده اند.

گفتنی است که یکی از اهداف اصلی فرقه‌ها نفوذ به حوزه ها و ارگان‌های اقتصادی برای تامین مالی و گسترش فعالیت است که انجمن حجتیه نیز از این اصل مستثنی نیست. بر همین اساس در بهمن ماه سال90 برخی از منابع آگاه از همدستی فرقه‌ ضاله بهائیت و انجمن منحرف حجتیه در آشفته کردن بازار سکه و ارز خبر دادند؛ این در حالی است که این دو گروه منحرف در ظاهر و ایدئولوژی با یکدیگر تضاد دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها