کد خبر: ۱۳۶۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۱۶ خرداد ۱۳۹۰
میکروبلاگ تخصصی طلاب به منظور انسجام حضور حوزویان در فضای مجازی از سوی طلاب حوزه علمیه خراسان راه‌اندازی شد.

حجت الاسلام سلیمانی مقدم، مبلغ حوزه علمیه خراسان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد از راه‌اندازی نخستین شبکه اجتماعی فارسی طلاب و روحانیون کشور با عنوان «میکروبلاگ تخصصی طلاب» خبر داد و گفت: این شبکه، فضایی وسیع تر و پیشرفته تر از سایت و وبلاگ است که به منظور جلب مشارکت و انسجام حضور طلاب در فضای مجازی و مقابله با جنگ نرم ‌ایجاد شده است.

وی افزود: میکروبلاگ تخصصی طلاب، یک شبکه اجتماعی قدرتمند مبتنی بر وب است که کاربران آن می‌توانند یک ارسال با طول بیشتر از هزار کاراکتر به همراه تصویر، ویدئو، لینک و فایل داشته و با دنبال کردن کاربران، افکار و نظرات خود را با سایرین به اشتراک بگذارند.

حجت الاسلام سلیمانی مقدم اظهار داشت: همچنین گروه‌ها، کارمندان، همکاران و انجمن‌ها با ایجاد یک شبکه اختصاصی قادر به ارتباط با یکدیگر بوده و به کمک Rss می‌توانند تازه های سایت را پیگیری کنند.

وی یادآور شد: طلاب علاقه‌مند در سراسر کشور با عضویت در این شبکه می‌توانند در مباحث تخصصی حوزه، شهدا و دفاع مقدس، مباحث روز و ... که در این شبکه مطرح می‌شود، مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام سلیمانی مقدم خاطرنشان کرد: این میکرو بلاگ به نشانی http://www.yaranekhorasani.ir/ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها