کد خبر: ۱۳۶۷۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۰۷ خرداد ۱۳۹۲
سردار نقدی در قم:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ایران کلکسیونی از پهپادهای آمریکایی را به غنیمت گرفته است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیح قم در سالن قدس مدرسه عالی امام خمینی با اشاره به سال حماسه سیاسی ، حماسه اقتصادی اظهارکرد: امروز در آستانه یک آزمون بزرگ هستیم و برای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی تلاش کنیم. کسی که از ما حماسه خواسته است،  میدان را میدان جنگ و جهاد می داند که از ما حماسه را می خواهد. جنگ بر سر سرزمین نیست، بر سر انرژی هسته ای و حقوق بشر هم نیست.


وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که آمریکا از ایران هسته ای نمی ترسد، از ایران اسلامی می ترسد؛ ما در ابتدای انقلاب انرژی هسته ای نداشتیم که ترورها و جنگ بر ما تحمیل شد. امروز عرصه جنگ عوض شده است و اقتصاد محور جنگ شده است.


نقدی هدف آمریکا را تنها انرژی هسته ای  ندانست وافزود: با دست کشیدن از انرژی هسته ای آمریکا آرام نمی گیرد و از ما دست کشیدن از علوم هوا فضا و نانو تکنولوژی را طلب خواهد کرد. مسئله، مسئله هسته ای نیست. حقیقت ماجرا این است که ایسم های ساخته بشر و تمدن غربی به بن بست رسیده است و تمدن جدیدی سربرآورده و خود را به دنیا معرفی می کند.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بن بست رسیدن نظام سرمایه داری اظهار داشت: نظام سرمایه داری به یک بن بست کامل رسیده است و دنیا در حال یک پیچش تاریخی است. در نظام سرمایه داری انسان به فکر خودش است و برای لذت جویی خودش تلاش می کند. رقابت بین افراد باعث کشف علوم جدید می شود و مردم به رفاه می رسند. لذت جویی و منفعت طلبی عامل حرکت جامعه رو به جلو است.


وی اضافه کرد: جوامع غربی از لحاظ اخلاق و معنویت به جایی رسیده است که وزرای حکومت ها به همجنس بازی خود افتخار می کنند. براساس آمار وزارت دادگستری آمریکا سی و پنج درصد فرزندان بدنیا آمده، حاصل روابط نامشروع هستند. اغلب افراد ازدواج نمی کنند و نیمی از ازدواج ها به طلاق ختم می شود و هر هفته در مدارس و دانشگاه های آمریکا درگیری هست.


جهان غرب ادعای اقتصاد دارد، در حالی که همه کشورهای غربی یا ورشکست شدند یا در حال ورشکستگی هستند. در آمریکا چهل درصد مردم زیر خط فقر هستند و هفت میلیون کارتن خواب در آن کشور وجود دارند. صدها صدها منزل تخلیه شدند و در اختیار بانک ها قرار گرفتند. این وضعیت اقتصاد است در حالی که به رفاه وعده داده بودند. مردم دنیا به تمدن غربی پشت کرده اند.


نقدی مردم دنیا را به دنبال جایگزینی برای تمدن غرب  دانست و افزود: از مهمترین جایگزین های مطرح اسلام است. اسلامی که امام و شهدا آن را در صحنه میدان پیاده کردند. ما تنها بخش کوچکی از اسلام را پیاده کردیم و بخش اعظمی از آن را پیاده نکردیم،  اما همین بخش کوچکی که پیاده کردیم، یک تمدن بزرگ اسلامی است.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وضعیت امنیت در بیرون از ایران گفت: در کنار کشورهای ناامنی که هر روز در آن انفجار صورت می گیرد، ایرانی به عنوان نگین امنیت می درخشد. هفته ای نیست که در آمریکا خبر درگیری شنیده نشود، حتی از دانشگاه های مطرح آمریکا نیز خبر درگیری می آید. آمریکا دو میلیون و سیصد و پنجاه هزار نفر زندانی دارد.


وی اضافه کرد: در ایران با وجود تمام محاصره ها اولین چیزی که  توجه یک گردشگر آن را جلب می کند، امنیت ایران است. آمریکا نمی تواند امنیت ایران را ببییند.  گروه ریگی را آمریکا به راه انداخته است که در حسینیه ها انفجار به راه بیاندازند. این اعمال کار اهل سنت نیست، بلکه کار آمریکا است. اهل سنت برای امام حسین گریه می کنند و دوستدار اهل بیت هستند.


نقدی محل پایگاه ها ی آمریکایی را در اطراف ایران دانست وافزود: آمریکا دورتا دور ایران را پایگاه های نظامی و جاسوسی زده است. ایران کلکسیونی از پهپادهای آمریکایی را به غنیمت گرفته است. آمریکا نمی خواهد جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک تمدن معرفی شود.


وی با اشاره به تهاجم فرهنگی علیه ایران اظهار داشت: در عرصه فرهنگی نیز جنگ است و تهاجم فرهنگی شده است. آمریکا 120 شبکه فارسی زبان را تامین مالی می کند تا علیه جمهوری اسلامی ایران و سبک زندگی اسلامی شبهه افکنی کنند و در عرصه سیاسی نیز با شایعه پراکنی ذهن مردم را مغشوش کنند. هیچ ملتی در طول تاریخ به این اندازه مورد هجمه فرهنگی قرار نگرفته است.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین  محموله های مشروبات وارد شده به ایران را بیمه شده از سوی دشمنان دانست وافزود: سال گذشته 700 تن مواد مخدر در ایران کشف شد که از تمام کشفیات جهان بیشتر است. آمریکا موسسات فرهنگی را به وجود آورده است به ظاهر فرهنگی که در باطن به جاسوسی مشغول هستند. این موسسات افرادی را به عنوان دانشمند به دانشگاه های کشور می فرستند تا با اساتید دانشگاه ها ارتباط داشته باشند.


وی اضافه کرد: در دو سال اخیر جایزه اسکار به فیلم های ضد ایرانی داده شده است در حالی به گفته کارشناسان از لحاظ هنری فیلم های قوی نبودند. کلید یک فیلم ضد ایرانی دیگر به نام گلاب را زدند.


نقدی با اشاره به حمله نظامی آمریکا به کشورهای منطقه گفت: آمریکا به افغانستان و عراق حمله نظامی می کند، اما آمریکا در حمله نظامی توانایی رویایی با ایران را ندارد. در زمانی که ایران دستش خالی بود،  فتح خرمشهر را داشت. امروز همان ایمان و اعتقادات در مردم هست و روحیه شهادت طلبی در جوانان وجود دارد. امروزه صنعت دفاعی خودکفا است. زمانی جوانان ما سوار بر قایق های ماهیگیری به جنگ ناوهای آمریکایی می رفتند، اما امروز موشکی را داریم که ناوها را به مانند قوطی کنسرو به قعر آب می برد.


رئیس سازمان بسیج مستعفین ایران  را درمنطقه برترین قدرت دفاعی به اعتراف دوست و دشمن دانست و افزود: آنها با شاگردان ایران در لبنان جنگیدند و شکست خوردند.ملت ایران آمریکا را از لحاظ سیاسی به خاک ذلت نشانده است و بعد از پیروزی انقلاب آمریکا 35 سال است که پشت دروازه های ایران مانده است. ایران در لبنان و فلسطین حرف اول را می زند و در آمریکای لاتین دولت های طرافدار آمریکا یک به یک سقوط می کنند.


وی اضافه کرد: در گذشته دولت ایران با یک تماس سفیر آمریکا یا انگلیس تغییر می کرد. سیاست آمریکا زمین گیر است، امروز رئیس جمهور آمریکا برای فروختن چند هواپیمای خود به کشورهای منطقه شخصا سفر می کند. رئیس جمهور آمریکا به سران غیر متعهد پیغام که در اجلاس عدم تعهد شرکت نکنند. به دنبال سفر هر هیئت ایرانی به کشوری، یک هیئت آمریکایی نیز روانه آن کشور می شود.


نقدی با اشاره به پیشرفت علمی ایران اظهار کرد: در عرصه علم هم می جنگیم و ایران از لحاظ سرعت علمی به سرعت در حال پیشرفت است. از بی سوادی مطلق میان مردم کشور به جایی رسیدیم که در برخی از حوزه های فناوری در بین کشورهای برترهستیم و با 11 برابر سرعت دنیا در عرصه علم پیشرفت می کنیم.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین آمریکا را به دنبال تخریب بازارهای صادراتی ایران دانست و افزود: آمریکا به دنبال فروش نرفتن پسته و فرش های ایران است. آمریکا جنگ اقتصادی می کند، چون خودش ورشکسته هست. بدهی آمریکا به 16 هزار میلیارد دلار رسیده است و بانک ها در این کشور یکی پس از دیگری ورشکست می شود.  این اقتصاد با چپاول کردن منابع بقیه کشورها خود را فربه شده است.

وی اضافه کرد: برخی می گویند سازش کنید، چون گرانی است. سازش با حماسه رهبری و سخن رهبری متناسب نیست. از هر انگشت آمریکا یک شرارتی می بارد و آمریکا به دنبال الگونشدن ایران است. برخی می گویند تعامل کنید، اولین دلیل شک ما در خصوص این است که آمریکا درخواست سازش ما را دارد، آمریکایی که دشمنی اش را نشان داده است.


نقدی با اشاره به پیشرفت های کشور گفت: این همه پیشرفت نتیجه تعامل با آمریکا نبوده است. در رژیم پهلوی که شصت سال با آمریکا تعامل داشتیم، اکثر مردم فقیر بوده اند و پایتخت پراز زاغه نشین بوده است. پیشرفت در عرصه دانشگاه ها ثمره مبارزه با آمریکا بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، آمریکا را ورشکسته شده دانست و افزود: نباید امروز با آمریکا سازش کنیم، آن روزی که فاصله مان با آمریکا زیاد بود مبارزه کردیم. در کشورهایی که رئیس جمهور آمریکا حضور پیدا می کند، از او با کفش و گوجه استقبال می شود. اکنون زمان خوشه چینی از مبارزات است. ملت ایران، ملت های منطقه را به قیام تشویق کرده است. اکنون که همه علیه آمریکا قیام کرده اند، لکه ننگی برای ایران است که در این دوره زمانی سازش کند. آمریکا به تعهداتش پایبند نبوده است.


وی اضافه کرد: افرادی که ده میلیارد برای آزادی فرزندان جاسوسشان وثیقه می گذارد، دلشان برای مردم نسوخته است. آنهایی که لباس هایشان را از کشورهای خارجی می خرند، نگران گرانی ها نیستند.


نقدی با اشاره به تبعات اقتصادی سازش با آمریکا برای ایران اظهار کرد: اگر تنها به فکر اقتصاد باشیم، سازش با آمریکا باعث انهدام اقتصاد ایران می شود. در دوره ریاست جمهوری هاشمی و خاتمی که به  دنبال تعامل با غرب بوده ایم،  قیمت نفت پایین بوده است. با آمدن دولت احمدی نژاد و سر دادن شعارهای انقلابی قیمت نفت بالا رفته است و قیمت نفت با سازش با آمریکا به 50 دلار سقوط می کند. مذاکره با آمریکا اقتصاد ایران را به ورشکستگی می رساند. کشورهای جداشده از اتحاد شوروی سابق با رفتن به سمت غرب اقتصادهایشان فروپاشید. باید به کسی رای داد که به اقتصاد مقاومتی معتقد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها