کد خبر: ۱۳۸۹۰۸
زمان انتشار: ۲۱:۳۴     ۱۸ خرداد ۱۳۹۲

این منزل در مدینا/واشنگتن/ Medina-Washington مشرف به دریاچه واشنگتن واقع شده و مساحت زمین آن بالغ بر ۵٫۱۲ acre می‌باشد. بیل گیتس زمین این خانه را در سال ۱۹۸۸ به مبلغ ۲ میلیون دلار خرید و ساخت خانه‌اش حدود هفت سال به درازا انجامید و در سال ۱۹۹۵ بپایان رسید.

 
اطلاعات بسیار جالب از منزل بیل گیتس + تصویر
از خصوصیات این منزل آنست که به محض ورود هر مهمان یک microchip به سینه او نصب می‌گردد که ارکاندیشن و الکتریسیته و سایر احتیاجات در محل سکونت مهمان، با سلیقه و خواست مهمان، مرتبا بصورت اتوماتیک تنظیم می‌گردد. در ضمن تمام دکوراسیون و اثار هنری در قسمت اقامت مهمان مطابق با سلیقه شخصی مهمان بلافاصله تغیر می‌کنند و همیشه فقط نزدیک ترین دستگاه تلفن به آن شخص زنگ میزند.
 
اطلاعات بسیار جالب از منزل بیل گیتس + تصویر

سایر اطلاعات در مورد این خانه بدین شرح است:

 مساحت این خانه ۵۰۰۰۰ square feet است. درسال ۲۰۰۵ قیمت این خانه ۲۰۰ ملیون دلار برآورد شده است. هر یک ازدستگیره‌های درهای این خانه ۲۰۰۰ دلار ارزش دارد. زمانی در این خانه تعداد ۳۰۰ نفر به کار مشغول بودند که تعداد ۱۰۴ نفر آنها در قسمت‌های کامپیوتر و الکترونیک منزل کار می‌کردند.
 
اطلاعات بسیار جالب از منزل بیل گیتس + تصویر
 
در تمام قسمت‌های این خانه حتی درون دیوارهای سنگی دوربین‌های مخفی کار گذاشته شده است. درختی که قبلا در زمین این خانه وجود داشت و مورد علاقه بیل گیتس می‌باشد مرتبا بوسیله کامپیوتر و سایر تجهیزات الکترونیکی مراقبت می‌شود و آب و کود و محیطش بصورت اتوماتیک کنترل میگردد.
 
اطلاعات بسیار جالب از منزل بیل گیتس + تصویر
 
در زیر زمین این خانه یکی از مجهز ترین سالن‌های سینما در جهان برای استفاده شخصی بیل گیتس و مهمانانش ساخته شده است. هنگامی که او میخواهد به منزل مراجعه کند آب وان حمامش بطور اتوماتیک در وان ریخته می‌شود و حرارت آن مطابق با نظر او ثابت می‌ماند. در ضمن قسمت اعظم این خانه در زیر زمین ساخته شده تا ظاهرا زیاد بزرگ بنظر نرسد!
 
اطلاعات بسیار جالب از منزل بیل گیتس + تصویر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها