کد خبر: ۱۳۹۳۲۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
سرمربي استقلال همواره در فصل نقل و انتقالات خريدهاي عجيبي داشته، بازیکنانی که یک فصل تاریخ مصرف دارند!

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ بازهم شروع فصل نقل و انتقالات و خریدهای عجیب قلعه‌نویی. در حالی که همه منتظرند استقلال در شروع فصل نقل و انتقالات ستاره های لیگ را برای تقویت تیم خود جذب کند، آنها در اولین اقدام با محمدمهدی نظری، بازیکن فصل گذشته فجر و احمدجمشدیان، بازیکن نیمکت نشین فصل گذشته سپاهان به توافق رسیده‌اند.


نظری فصل گذشته در 27 بازی در لیگ و جام حذفی برای فجر سپاسی بازی کرد و فقط 9 گل زد. آماری که نمی‌تواند برای مهاجمی که قراراست در لیگ قهرمانان بازی کند آمار قابل توجهی باشد. جمشدیان هم در بیشتر بازی‌های فصل گذشته روی نیمکت ذخیره‌های سپاهان بود و فقط 3 گل برای تیمش زد.


اما این انتقال‌ها وقتی عجیب به نظر می‌رسد که عملکرد فصل گذشته آنها جلوی استقلال مورد بررسی قرار بگیرد. جمشدیان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پنالتی‌اش را به وسط دروازه زد تا صعود سپاهان به فینال به تاخیر بیفتد. نظری هم در بازی با استقلال که با برتری 5 بر صفر آبی‌ها همراه شد، در موقعیت تک به تک توپ را به دست مهدی رحمتی کوبید.


این اولین باری نیست که بازیکنانی که فصل قبل جلوی تیم‌های قلعه‌نویی اشتباهات فاحش می‌کنند، فصل بعد را در تیمی که او سرمربی آن است بازی می‌کنند. بازیکنانی که حداکثر یک فصل در تیم های قلعه نویی بازی می‌کنند و بعد از آن مجبور می شوند آن تیم را ترک کنند تا دقایق  بیشتری بازی به آنها برسد.


* رامین محروم نژاد
یکی از اولین خریدهای جنجالی امیر قلعه‌نویی در لیگ برتر، جذب رامین محرم‌نژاد بوده است. او در لیگ چهارم در شموشک نوشهر بازی می‌کرد. در بازی استقلال-شموشک در حالی که شاگردان قلعه‌نویی در آخرین دقایق از بازکردن دروازه حریف نه چندان قدرتمند‌شان عاجز مانده بودند، محرم‌نژاد با یک پاس به عقب اشتباه و فراموش نشدنی، سیاوش اکبرپور و رضا عنایتی را در حالت دو به تک با دروازه‌بان شموشک تنها گذاشت. حاصل این اتفاق فتح سه امتیاز بسیار حیاتی برای استقلالی بود که در کورس قهرمانی قرار داشت. اتفاق عجیب‌تر اما در تابستان آن سال رخ داد؛ جایی که قلعه‌نویی همین رامین محرم‌نژاد را برای استقلال خرید و در تمام طول سال حتی یک دقیقه هم به او بازی نداد.


* ابراهیم تقی‌پور
در لیگ هفتم استقلال بدترین روزهای خود را سپری می کرد. آنها در لیگ برتر سیزدهم شده بودند و تنها امید آنها به قلعه‌نویی تازه وارد بود تا برای آنها جام حذفی بیاورد. اما در بازی برگشت فینال جام حذفی برابر پگاه ابراهیم تقی‌پور در قلب دفاع پگاه گیلان اشتباهات فاحشی کرد و زمینه‌ساز پیروزی 3 بر صفر آبی‌ها شد. او در لیگ هشتم به استقلال آمد و خیلی فرصت بازی کردن پیدا نکرد و در پایان فصل هم مجبور شد این تیم را ترک کند.


* میثم بائو
دو فصل پیش  و زمانی که قلعه‌نویی سرمربی سرمربی تراکتورسازی بود، میثم بائو که در آن زمان در شهرداری تبریز بازی می‌کرد در دیدار قبل از بازی با  تراکتورسازی 3 اخطاره شد و بازی را از دست داد. در آن زمان اصغر مدیرروستا، سرمربی وقت شهرداری مصاحبه کرد و گفت که بائو عمدا خودش را 3 اخطاره کرده تا جلوی تیم قلعه‌نویی بازی نکند. فصل گذشته بائو به همراه قلعه‌نویی به استقلال آمد تا این شائبه بیش از پیش تقویت شود. بائو روز جمعه اعلام کرد که از استقلال می‌رود تا تاریخ مصرف او در تیم قلعه‌نویی تمام شود.


* حسن اشجاری
اشجاری در نیم فصل اول فصل گذشته در سپاهان حضور داشت. او در بازی با استقلال روبروی خسرو حیدری حضور نداشت تا جلوی گلزنی او را بگیرد. اشجاری در نیم فصل دوم به استقلال آمد، در بیشتر بازی‌ها روی نیمکت ذخیره‌ها نشست و چند روز پیش با ملوان قرارداد امضا کرد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها