کد خبر: ۱۳۹۳۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
حسن اشجاري گفت: «اواخر فصل بخاطر نظر سرمربي نيمكت‌نشين شدم، اما اشكالي ندارد و من با خاطره خوش جدا شدم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ حسن اشجاري از استقلال جدا شد و به تيم شهرش پيوست. اشجاري به ملوان رفت و فصل آينده در اين تيم توپ خواهد زد. او اعلام كرده بود، خودش را به زور به استقلال تحميل نمي‌‌كند و به همين خاطر بعد از يك نيم‌فصل از استقلال جدا شد. اشجاري ديروز درخصوص رفتنش به ملوان مصاحبه‌اي انجام داد:


* چه اتفاقي افتاد كه سر از ملوان درآوردي؟
- به قول بعضي از دوستان هيچ تيمي من را نمي‌‌خواست و به همين دليل به ملوان رفتم. البته از تيم‌هاي ديگر پيشنهاد داشتم اما ترجيح دادم به تيمي بروم كه آرامش داشته باشم.


* تو در تيم‌هاي بزرگي مثل سپاهان و استقلال بودي، حالا بازگشت به ملوان افت نيست؟
- من اينطور فكر نمي‌‌كنم. ملوان هم تيم كوچكي نيست و در ايران سابقه دارد. خوشحالم الان به ملوان برگشتم چون سرحال و قبراق هستم و مي‌‌توانم به اين تيم كمك كنم. نمي‌‌خواستم استقلالي‌ها به من مستقيم بگويند كه من را نمي‌‌خواهند. من هم بخاطر همين مسئله خودم تصميم گرفتم به عنوان بازيكن آزاد ملوان را انتخاب كنم.


* از رفتن به استقلال پشيمان نيستي؟
- نه، 6 ماهي كه در استقلال بودم بهترين روزهاي فوتبالم بود و با اين تيم قهرمان شديم. هواداران استقلال به من لطف داشتند. اوايل انتقاد كردند كه چرا استقلال من را گرفته، اما خدا را شكر خوب بازي كردم و از اول به نيمكت پيچ نشدم اواخر فصل بخاطر نظر سرمربي نيمكت‌نشين شدم، اما اشكالي ندارد و من با خاطره خوش جدا شدم.


* با استقلال تسويه حساب كردي؟
- شنبه براي تسويه حساب به باشگاه استقلال رفتم اما كسي را پيدا نكردم. هيچكدام آقايان در باشگاه نبودند.


* فكر مي‌‌كني ملوان بتواند فصل آينده نتايج در خور شأن اين تيم كسب كند؟
- ملوان امسال تلفيقي از بازيكنان جديد و قديمي است و به همين دليل مي‌‌تواند نتيجه بگيرد. شايد خيلي خوش‌بينانه باشد كه از حالا درخصوص آسيايي شدن اين تيم حرف بزنيم. اما اگر حمايتي كه از تيم‌هايي مثل تراكتور و سپاهان شد در اين 3، 4 سال از ملوان صورت مي‌‌گرفت، الان نتايج خوبي گرفته بود.


* به هر حال هواداران از ملوان انتظار دارند؟
- هواداران ملوان بايد منطقي باشند. اگر مي‌‌خواهند اين تيم نتيجه بگيرد از ملوان دست نكشند.


* در اين فصل بازيكنان اصلي ملوان جدا شدند، فكر نمي‌‌كني اين تيم ضربه بخورد؟
- رفتن مازيار و پژمان كه قطعي نشده، اميدوارم برگردند. ما پتانسيل زيادي داريم و اگر مشكل مالي اجازه دهد خودمان را نشان مي‌‌‌دهيم.
روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها