کد خبر: ۱۳۹۹۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
شاگردان کی‌روش با برتری مقابل لبنان یک گام دیگر به صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نزدیک شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی کشورمان شب گذشته در هفته ماقبل پایانی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آسیا در دیداری جذاب و دیدنی و در مقابل دیدگان 100 هزار تماشاگر با 4 گل لبنان را شکست داد تا رویای صعود به جام جهانی برای شاگردان کی‌روش بیش از پیش رنگ واقعیت به خود بگیرد.

در زیر نگاهی می‌اندازیم به لحظات حساس و البته عکس‌های خاطره انگیز این دیدار:

کاپیتان نکو شب گذشته یکی از ارکان اصلی برتری ایران مقابل لبنان بود. نکونام که شب گذشته رکورد عابدزاده در تیم ملی در بستن بازوبند کاپیتانی را هم شکست، این روزها به بلوغ کامل فوتبالی رسیده و به عنوان فرمانده تیم ملی، عصای دست کی‌روش محسوب می‌شود. لذت بردن از فوتبال را این روزها می‌توان به خوبی در چهره جواد دید.

خلعتبری با حضور در ترکیب اصلی تیم ملی سرانجام به آرزویش رسید. او با گل به موقعی که زد قفل دروازه لبنان را شکست و استرس برای رسیدن به یک پیروزی پرگل را از ملی‌پوشان دور کرد. این مهاجم ریزنقش هم یکی از بهترین‌های دیدار شب گذشته تیم ملی بود. 

 

رضا قوچان‌نژاد، ملقب به گوچی با آغاز نیمه دوم به راحتی آب خوردن دروازه لبنانی‌ها را باز کرد تا ملی‌پوشان ایران برای یک پیروزی پرگل دیگر مقابل این حریف سرخپوش مهیا شوند. 4 گل در 6 بازی نشاندهنده ظهور مهاجمی ششدانگ در تیم ملی است. 

 

تقدیم گل اول خلعتبری به امید عباسی، آتش‌نشان فداکار. اقدامی زیبا که ارزش آن حتی از گلی که به ثمر رساندیم هم بالاتر بود.

 

سرمربی پرتغالی تیم ملی شب گذشته بی‌قرارتر از همیشه بود. کی‌روش که پس از دو بازی غیبت دوباره می‌توانست از نزدیک ملی‌پوشان را هدایت کند، برای رسیدن به یک پیروزی دیگر در راه رسیدن به جام جهانی، آرام و قرار نداشت و با شور و هیجانی خاص تیم ملی را به جلو هدایت می‌کرد.

 

جشن خداحافظی تیم ملی با حضور 100 هزار تماشاگر شور و شوق دیگری داشت. تماشاگران ایران یک بار دیگر به خوبی از تیم ملی فوتبال کشورمان حمایت کردند تا این پیروزی پرگل و شیرین به 100 هزار عاشق تیم ملی تقدیم شود.

 

مجتبی جباری با سبک بازی ظریف و کلاسیکش به خوبی در میانه میدان، تیم ملی را در راه رسیدن به یک پیروزی پرگل یاری کرد.

 

خسرو هم شب گذشته با پاس‌های رو به جلو و دیدنی‌اش بارها دروازه لبنان را با خطر مواجه کرد. حیدری اگر کمی دقت می‌کرد شاید در فرصت‌‌هایی که در نیمه اول به دست آورد، می‌توانست نام خود را در بین گلزنان این دیدار به ثبت برساند.

 

کاپیتان که 11 بازی دیگر رکورد تعداد بازی‌های ملی علی دایی را هم می‌شکند شب گذشته علاوه بر به ثمر رساندن دو گل تماشایی، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او پیراهنش را هم به یکی از جانبازان حاضر در ورزشگاه اهدا کرد تا با پرچم کشورمان راهی رختکن شود.

 

ایران 4 - لبنان صفر؛ شاگردان کی‌روش یک نفس تا رسیدن به بهشت فاصله دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها