کد خبر: ۱۴۰۲۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
هافبک عراقی اسبق تراکتورسازی گفت: «امیدوارم شرایط حضورم در تراکتورسازی فراهم شود.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ این روزها شایعه حضور جاسم کرار در تراکتورسازی به گوش می رسد. او که فصل گذشته در تیم عجمان امارات بازی می کرد، حالا دوست دارد به تراکتورسازی برگردد. به کمک موسوی مدیربرنامه های این هافبک عراقی مصاحبه ای را با او ترتیب دادیم. کرار در این باره گفت: «من بسیار مایل هستم که به تراکتورسازی برگردم. در قطر و امارات هم بازی کردم اما هیچ جا مثل هواداران تراکتورسازی به من محبت نداشتند.»


وی ادامه داد: «هواداران تراکتورسازی را از ته قلبم دوست دارم. در آن مدتی که تبریز بودم همیشه مرا مورد لطف خود قرار دادند. باور کنید محبت آنها به من از محبت خانواده ام بیشتر بود و به همین خاطر خیلی دوستشان دارم. تاکنون مذاکره ای از سوی تراکتوری ها با من انجام نشده اما بسیار دوست دارم برگردم.»


هافبک عراقی تراکتورسازی همچنین گفت: «البته با مدیرعامل قبلی این باشگاه صحبت هایی کرده بودم اما با مدیر جدید هنوز حرف نزده ام. امیدوارم او خواستار انجام مذاکره شود و من را بخواهند. دوستانم در تبریز از مدیریت جدید باشگاه بسیار تعریف کرده اند.»


او درباره سرمربیگری جلالی در تراکتور خاطرنشان کرد: «او مهندس فوتبال است. فوتبال را در ذهنش دائم مرور می کند و مثل خیلی ها در ایران دنبال پارتی بازی نیست. دوست دارم از جلالی یاد بگیرم. امیدوارم او هم مرا بخواهد.»


کرار در پایان افزود: «اگر شرایط مهیا شود می خواهم در تبریز فوتبالم را به اتمام برسانم. کاش شرایط حضورم در تراکتورسازی فراهم شود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها