کد خبر: ۱۴۲۴۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۰۱ تير ۱۳۹۲
دروازه بان تیم ملی گفت: «در آن شرایط کتک خوردن که هیچ، اگر مرا می کشتند هم ارزش داشت.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ سوشا مکانی در خصوص شرایط قبل از بازی ایران و کره جنوبی در اولسان اظهار داشت: «واقعا اوضاع وحشتناک بود. شرایطی برای ما به وجود آورده بودند که قابل وصف نیست. اما ما یک مربی بسیار حرفه ای داشتیم که ما را از این شرایط خارج ساخت.»


وی افزود: «همه آسیا دست به دست هم داده بودند که ما به جام جهانی نرویم. بازی قطر و ازبکستان 120 درصد تبانی بود! آنها طوری صحنه سازی کردند که ما بازی را شل بگیریم به این شکل که قطر گل اول را زد تا ما بگوییم که با مساوی هم به جام جهانی می رویم و بازی را سفت ادامه ندهیم. اما دیدید که ما گول آنها را نخوردیم و به جای بازی دفاعی در نیمه دوم هجومی بازی کردیم و نقشه های آنها نقش بر آب شد.»


مکانی ادامه داد: «چاه کن نزدیک بود به چاه بیفتد. ازبک ها اگر دو گل دیگر می زدند این کره جنوبی بود که باید به پلی اف می رفت. ما درس خوبی به کره، قطر و ازبکستان دادیم. درسی که حالا حالاها یادشان نمی رود. ما به آنها نشان دادیم که بیرون زمین زیاد حرف نزنند و در داخل زمین بجنگند.»


دروازه بان تیم ملی در خصوص برخوردهای آخر بازی گفت: «بطری های که در هنگام دور افتخار به سمت ما می انداختند پلاستیکی نبود، شیشه ای بود. اگر می خورد به سر ما حتما تلفات می دادیم. آنها گارد گرفته بودند و دنبال بهانه بودند تا کتک کاری کنند. فکر کنم نسل کره ای ها عوض شده چون خیلی غول پیکر شده اند.»


وی درباره ضربه ای که از سوی کره ای ها دریافت کرد گفت: ناظر بازی کنارم بود وهمه چیز را دید. من اگر واکنش نشان می دادم حرفه ای نبود. آنها می خواستند جنجال کنند. البته بر خلاف آنچه مطرح شده ضربه به صورت من نخورد. من جاخالی دادم و ضربه به گردنم خورد. من داغ بودم. اگر من را در آن شرایط می کشتند هم ارزش داشت!»


وی ادامه داد: «عکس چوی را آورده بودند و به زبان کره ای که خیلی سخت است و خود کره ای ها هم آن را متوجه نمی شوند، چیزهایی نوشته بودند که اگر ناسزا بود مال خودشان.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها