کد خبر: ۱۴۳۶۷۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۰۵ تير ۱۳۹۲
تروریست‌ها به ویژه افراد مسلح وابسته به جبهه النصره در پی تخریب ویرانی سوریه این بار مدارس و شیوه های آموزشی را هدف قرار داده و افکار افراطی خود را بر دانش آموزان تحمیل می کنند.

به گزارش 598، به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از سوریه، تروریست‌ها که در هر کجا مستقر شده‌اند آن را تخریب و غارت کرده اند، این بار با هدف قرار دادن مدارس سوریه در صدد تحمیل افکار افراطی خود بر دانش آموزان هستند.

تروریست ها که به نام اسلام به قتل و سربریدن انسان ها و غارت دارایی های آنان در سوریه اقدام کرده اند، اکنون با به وحشت انداختن دانش آموزان در صدد هستند به نام شریعت اسلامی افکار افراطی خود را بر آنان تحمیل کنند.

سوزاندن کتاب های درسی

این گروهها به ویژه تروریست های وابسته به جبهه النصره ، بازوی القاعده در سوریه، کودکان را از بدعت گذاری ها خود مستثنی نکرده اند زیرا در پی تخریب و ویرانی بسیاری از مدارس و تبدیل آن به مقر جنگ و زندان، به سوزاندن کتابهای درسی و جلوگیری از تدریس آن روی آورده اند.

تروریست ها به بهانه اینکه کتابهای درسی شیوه های مورد نظر نظام حاکم در سوریه را ترویج می کنند از تدریس آن در مدارس جلوگیری کرده و به تحمیل افکار افراطی  اسلامی متوسل شده اند که نمونه آن در پیش گرفتن این شیوه در زملکا در ریف دمشق است.

از سوی دیگر منابع سوری در ریف ادلب وحلب واقع در شمال سوریه اعلام کردند که تروریست ها با توسل به شیوه های وحشیانه در تلاش برای تحمیل افکار افراطی بر دانش آموزان هستند از جمله اینکه برای دانش آموزانی که نماز نمی‌خوانند مجازاتی که موجب ترس و وحشت آنان می شود در نظر گرفته اند.

این در حالی است که جبهه النصره از چند روز پیش به اهالی شهر الرقه واقع در شمال شرق سوریه اعلام کرده است که نباید به دختران خود اجازه دهند به مدرسه بروند و دختران حتما باید حجاب را به گونه ای که آنان تحمیل می کنند حفظ کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها