کد خبر: ۱۴۳۹۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۰۷ تير ۱۳۹۲
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه اصلاح‌طلبان می خواهند دولت روحانی را مصادره به مطلوب کنند، گفت: این در حالیست که روحانی در دوره تبلیغاتش حتی اشاره‌ای هم به مبانی فکری اصلاح‌طلبان نکرد.

رامین شمسایی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اظهار داشت: انتخابات نظام جمهوری اسلامی را قوام می‌بخشد و در حقیقت جزء ارکان انقلاب است و حضور مردم در صحنه باعث می‌شود جمهوریت نظام تبلور پیدا کند.

وی افزود: ما شاهد آن هستیم که اصلاح‌طلبان افراطی داعیه این را دارند که ما از حقوق مردم دفاع می‌کنیم اما سال 88 عکس این قضیه را نشان دادند و ما شاهد کودتای فتنه سبز علیه نظام جمهوری اسلامی به دست آنها بودیم.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه در سال 88 به نظام اتهام تقلب زده شد، تصریح کرد: به نظام جمهوری اسلامی در انتخابات 88 توسط اصلاح طلبان افراطی این اتهام زده شد که 11 میلیون رای را جابجا کردند در حالیکه انتخابات سال 92 این اتهام را باطل کرد و مردم مشاهده کردند که نظام به 0.7 درصد رای رئیس‌جمهور منتخب نیز حساسیت نشان می‌دهد.

شمسایی در ادامه سخنان خود افزود: جنش دانشجویی از اصلاح‌طلبان انتظار دارد که به خاطر آن فتنه و اینکه قدرت نرم نظام را کاهش دادند از مردم عذرخواهی کنند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور منتخب با اصلاح طلبان تفاوت بنیادین دارد، خاطرنشان کرد: آقای روحانی از عمق جان به ولایت فقیه اعتقاد و به مکتب امام(ره) اعتقاد کامل داشته و با اصلاح‌طلبان نیز تفاوت‌های بنیادین دارد و این در حالی است که ما شاهدیم اصلاح‌طلبان می خواهند از دولت روحانی مصادره به مطلوب کنند. در حالی که حسن روحانی در دوره تبلیغاتش حتی اشاره‌ای هم به مبانی فکری اصلاح‌طلبان نکرد.

وی افزود: ما از رئیس‌جمهور منتخب انتظار داریم شعار اعتدالشان را شفاف‌سازی و تبیین کنند اگر منظورشان از اعتدال همان عدالت است پس باید بگوییم دقیقا طبق شعار انقلاب اسلامی است.

شمسایی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در پایان سخنان خود اظهار داشت: حسن روحانی در زمان تبلیغات انتخاباتی‌اش بر توسعه اقتصادی تاکید داشت و ما در 14 خرداد نیز شاهد بودیم که رهبری مسئله اصلی کشور را اقتصاد دانستند و ما انتظار داریم رئیس‌جمهور منتخب در دولتش حل مسائل اقتصادی را به صورت ویژه‌ای مدنظر قرار دهد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها