کد خبر: ۱۴۵۶۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۱۲ تير ۱۳۹۲
آنالیزور تیم ملی ایران می گوید سبک بازی شاگردان کارلوس کروش در جام جهانی به تیم های حریف بستگی دارد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهرداد خانبان، آنالیزور جوان تیم ملی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقاتی رخ داد که تیم ملی پیش از دیدار با قطر سیستم بازی خود را از 3-3-4 به 1-3-2-4 تغییر داد، گفت: «تغییر استراتژی به دلیل موقعیت حساس تیم ملی و هم چنین نتیجه گرایی بود، همه این ها به انضمام موجودیت تیم ملی سبب شد تا سیستم خود را تغییر دهیم. شاید در جام جهانی هم با همین سیستم بازی کنیم و شاید هم به سیستم جدیدی روی بیاوریم که این بستگی به شرایط دارد. مضاف بر اینکه شکل بازی حریفان هم نوع بازی ما تاثیر گذار است. باید صبر کنیم و ببینیم که در جام جهانی با چه تیم هایی همگروه خواهیم شد.»

مهرداد خانبان با اشاره با انتقادهای صورت گرفته از کروش بعد از باخت به ازبک، گفت: «بعد از دیدار با ازبک اگر چه کروش عصبانی بود و فریادش آسمان را می شکافت اما در جلسات خصوصی که با هم داشتیم قاطعانه از صعود صحبت می کرد. طبیعی بود که در چنین شرایطی از تیم ملی انتقاد شود اما کار به جایی رسیده بود که این اواخر لمپنیسم سینما هم که از کروش ایراد می گرفت و معتقد بود که کروش باید اخراج شود. البته بودند هنرمندانی که سعی می کردند به تیم ملی روحیه دهند. هیچ گاه ما که فوتبالی هستیم به خود اجازه نخواهیم داد که در سینما دخالت کنیم یا سینما را به نقد بکشیم چون تخصصش را نداریم. برخی از منتقدین هم کسانی بودند که همواره در این سال ها بیکار بوده و حداقل من که از یازده سالگی در این فوتبال هستم آنها را در باشگاهی ندیدم. منتقدی می گفت من نمی دانم کروش چگونه سر از رئال درآورده! این نوع صحبت کردن جای تاسف دارد. البته بودند منتقدینی که نقدشان راهگشای تیم ملی بوده مثل علی دایی و امیر قلعه نویی که هیچ گاه فضا را برای کروش متشنج نکردند. کروش نیاز به اثبات خویش ندارد اما او بزرگی خود را چه در خارج از زمین و چه در مستطیل سبز نشان داد.»

آنالیزور تیم ملی با اشاره به پاداش های در نظر گرفته شده از سوی وزرات ورزش برای تیم ملی گفت: «بعد از پیروزی در اولسان آن چه که ما را خوشحال کرد شادی مردم بود و آن چه باعث افتخار شد پیامی بود که رهبر معظم انقلاب دادند. با این حال وزیر ورزش هم به حرفی که زده باید عمل کند. پاداش 50 میلیون تومانی به بازیکنان پرداخت شده و قرار بود فردایش این پاداش به کادر فنی هم پرداخت شود اما هنوز این فردا نرسیده است! »

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها