کد خبر: ۱۴۵۷۴۸
زمان انتشار: ۲۲:۴۲     ۱۲ تير ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی گفت: من پولی را که هدایتی قول داده به باشگاه بدهد را می‌گیرم اما بهتر است احمد‌زاده هم پول‌هایی که از بازیکنان گرفته را به آنها پس بدهد.

به گزارش 598 ،صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اظهارات محمد احمد‌زاده اظهار داشت: از احمد‌زاده تشکر می‌کنم او ما را راهنمایی کرد و مسائلی را گفته که حتما از سر سوز بوده است و احتمالا سوز دل. دستشان درد نکند که اعلام خطر کرده‌اند. در هر زمینه‌ای باید از کارشناس و متخصص آن مشاوره گرفت و احمد‌زاده که چند تیم را به لیگ دسته اول برده به خوبی می‌داند چه می‌گوید و نظر کارشناسی می‌دهد.

وی ادامه داد: در مورد اجرای تعهدات مالی باشگاه هم باید بگویم رطب خورده منع رطب نمی‌کند. آقای احمد‌زاده ابتدا پول‌هایی را که فصل گذشته از بازیکنان گرفته به آنها پس بدهد. من هم پول بازیکنانی را که هدایتی قول داده پرداخت کند را از او می‌گیرم. بخشی از آن را گرفته‌ام و مابقی را هم خواهم گرفت اما بهتر است او هم بدهی‌اش را به بازیکنان بدهد زیرا شرایط مالی آنها نیز خیلی خوب نیست.

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به حضور چندین ساله احمد‌زاده در این باشگاه گفت: از زحماتی که او برای ملوان کشیده تشکر و قدردانی می‌کنم اما در مورد تیم استیل‌اذین باید بگویم آن سالی که این تیم سقوط کرد من از 25 اسفند دیگر با این باشگاه همکاری نداشتم و آن زمان هم استیل‌آذین در رده نهم جدول بود. احمد‌زاده هم خیلی تلاش کرد که تیم ملوان را فصل گذشته به دسته اول ببرد که موفق نشد. من برای مردم انزلی جانم را می‌دهم.

وی افزود: احمد‌زاده هم اگر واقعا تیم ملوان را دوست دارد 6 هفته سکوت کند و بعد از هفته ششم لیگ برتر اگر وضعیت تیم ملوان در لیگ خوب نبود انتقاد کند. من تصور می‌کنم کسی که قبل از شروع لیگ صحبت می‌کند برای کمک نیست اگر او می‌خواهد به من ثابت کند که اشتباه کرده‌ام بهتر است تا هفته ششم لیگ صحبتی در مورد تیم نکند. اجازه بدهد تیم نفسی بگیرد.

مدیرعامل ملوان با اشاره به صحبت‌های احمد‌زاده با فرماندار انزلی گفت: احمد‌زاده از همه گلایه و انتقاد می‌کند و حالا نوبت به مسئولان شهری رسیده است. بهتر است که او در مورد مسائل فنی صحبت کند و مسابقات ملوان را آنالیز کند و در مورد آنها صحبت کند. آدم نباید یک اقیانوس به عمق یک بند انگشت باشد. باید چاهی عمیق باشد که دهنه یک متری دارد به همین خاطر است که به احمد‌زاده توصیه کردم مطالعه کند تا با دنیای روز فوتبال بیشتر آشنا شود و بداند که مربیان روز دنیا در مورد چه مسائلی صحبت می‌کنند.

وی افزود: من ادعا نمی‌کنم که بهترین مدیرعامل ملوان هستم. این باشگاه مدیران زیاد و خوبی داشته افرادی نظیر پورطهماسب، سازمند، صالح‌نیا و ... که من خودم را شاگرد آنها می‌دانم. من زمانی که از کمیته فوتسال جدا شدم چون فوتسال را دوست داشتم دیگر در موردش صحبتی نکردم حتی بعد از شکست به تایلند هم از فوتسال حمایت کردم چون دوست داشتم فوتسال موفق شود. احمد‌زاده هم اگر ملوان را دوست دارد بهتر است که تا هفته ششم لیگ انتقاد نکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها