کد خبر: ۱۴۶۴۶۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۱۶ تير ۱۳۹۲
پوسترعرش خدا، که شامل جدیدترین عکس از ضریح جدید امام حسین (ع)در کربلا است در قم رونمایی شد.
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، آیین رونمایی از پوستر در دفتر حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی با حضور هیات امنای ساخت ضریح امام حسین (ع) و امیر حسامی نژاد صاحب این اثر فاخر برگزار شد.
مدیر پروژه ساخت ضریح امام حسین (ع) در حاشیه این مراسم گفت: این پوستر محصول جدید موسسه فرهنگی ثامن الائمه (س) که عکاس آن امیر حسامی نژاد از عکاسان قمی می باشد و طراحی و گرافیک آن نیز توسط جعفر پیشه در ابعاد 70 در 50 سانتیمتر انجام شده است،همچنین طراحی این پوستر به صورت برجسته، طلاکوب و چاپ نفیس کار شده است، و در این پوستر برای اولین بار در ایران از تکنیک طلا کوب برجسته در این ابعاد استفاده شده است.
محمود پارچه باف در ادامه افزود: در حاشیه این پوستر حدیثی از امام صادق (ع) آمده است که ایشان فرموده اند: هر کسی را که خداوند به خیر برساند، در قلب او محبت امام حسین (ع) و محبت زیارت او را قرار می دهند.
امیر حسامی نژاد،عکاس این پوستر که در زمان نصب این ضریح متبرک در کربلای معلا حضور داشته و از مراحل مختلف ساخت و نصب آن عکاسی کرده است،واین پوستر نخستین پوستری است که بعد از نصب این ضریح متبرک در کربلا ازآن، در کشورمان طراحی و چاپ شده است.
وی درادامه خاطرنشان کرد: بعد از حدود 50روز عکاسی در بارگاه اباعبدالله الحسین(ع) امیدوارم با چاپ و در اختیار گذاشتن این پوسترهای نفیس بین مردم بتوانم گوشه ای از لطف حضرت را جبران کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها