امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۱۴۷۰۹۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۱۸ تير ۱۳۹۲
باشگاه بارسلونا اعلام کرد مهاجم این تیم برای فصل آینده راهی اتلتیکو مادرید خواهد شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، باشگاه بارسلونا تأیید کرد که داوید ویا، مهاجم تیم ملی اسپانیا به اتلتیکو مادرید فروخته خواهد شد.

بر اساس اعلام باشگاه کاتالان‌ها، مبلغ این انتقال حداکثر به 5.1 میلیون یورو خواهد رسید که شامل 2.1 میلیون یورو در این فصل، 2 میلیون در صورت ماندن وی در باشگاه برای فصل 15/2014 و یک میلیون دیگر در صورتی که قراردادش را در 16/2015 تمدید کند، خواهد بود. علاوه بر این باشگاه 50 درصد از حق انتقال آینده وی را دریافت خواهد کرد.

مشکلات در جذب آلوارو نگردو باعث شد تا رئیس باشگاه اتلتیکو انتخاب جدیدی به منظور تقویت خط حمله تیمش  داشته باشد. این بازیکن قراردادی 11میلیون یورویی با بارسلونا داشت. این به معنای آن است که تنها راه عقد قرارداد این بود که باشگاه اجازه دهد وی با مبلغی نمادین از تیم جدا شود. این بازیکن با کاهش دستمزد قابل توجهی در مقایسه با زمان حضورش در بارسا مواجه خواهد شد.

بر اساس گزارش‌های مختلف کامینرو و گیل مارین پنج‌شنبه در خیخون ملاقاتی با ویا داشته‌اند. بارسلونا دوشنبه بعد‌ازظهر رسما عقد این قرارداد را اعلام کرد.

ویا 3 سال پیش در تابستان 2010 به بارسلونا پیوست. وی به هر افتخار ممکنی در باشگاه دست یافت و در اولین فصل حضورش عملکرد درخشانی داشت. ویا توانست در فینال لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند.

مهاجم تیم ملی اسپانیا در دومین فصل حضورش به دلیلی شکستگی پایش با مشکل روبرو شد تا در فصل سوم نتواند عملکرد درخشانی زیر نظر ویلانووا داشته باشد. با حضور نیمار به نظر می‌رسد شرایط برای ویا برای حضور در ترکیب اصلی پیش از رقابت‌های جام‌جهانی سال آینده دشوار باشد.

اتلتیکو مادرید وی را به عنوان جانشین رادامل فالکائو که به مبلغ 45 میلیون یورو راهی موناکو شد، به خدمت گرفت. سیمئونه هفته گذشته از کمبود مهاجم گله می‌کرد که این هفته توانست یکی از آنها را جذب کند. بر اساس اعلام باشگاه اتلتیکو این قرارداد پس از پشت سر گذاشتن آزمایشات پزشکی منعقد خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها