کد خبر: ۱۴۷۴۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۱۹ تير ۱۳۹۲
سرمربی تیم استقلال گفت: «من قبلا هم گفته ام امیر قلعه نويی کمترین نقش را در قهرمانی داشت.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ امیر قلعه نويی پس از پیروزی تیمش مقابل دیناموکیف عنوان کرد: «بازی بسیار خوبی بود. تجربه خیلی خوبی هم برای ما بود که با یک تیم سطح بالای اروپا فوتبال بازی کردیم. این مسابقه به ما در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کمک زیادی می کند. البته هنوز با آن چیزی که مدنظرم هست فاصله داریم. تعداد بازیکنان ما در این مسابقه کم بود و به همین خاطر چند بازیکن را در پست غیرتخصصی شان به میدان فرستادیم.»


وی ادامه داد: «جا دارد از همه ایرانیان مقیم اکراین که آمدند و تیمشان را تشویق کردند تشکر کنم. دینامو تیمی بسیار خوب و حرفه ای بود که فوتبالی قدرتی و در عین حال سرعتی را بازی می کرد و همین موضوع به ما کمک کرد تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.»


سرمربی استقلال درباره کاپیتانی نیکبخت در آغاز مسابقه با دینامو گفت: «واقعیت این است که امیر حسین صادقی کاپیتان ما بود اما او پهلوانی انجام داد و کسوت را رعایت کرد. امیر حسین خودش گفت نیکبخت هم سابقه اش از من بیشتر است و هم سنش بالاتر است.»


وی درباره میدان دادن به سید حسین حسینی در این بازی اظهار داشت: «واقعا حسینی عالی کار کرد. اگر فیلم بازی را ببینید به خوبی متوجه می شوید که او چه عملکردی داشت. فکر می کنم ما یک سرمایه خوب ملی را به فوتبال ایران معرفی کردیم. حسینی در آینده به گلر پخته ای تبدیل می شود.»


سرمربی استقلال درباره انتخابش به عنوان مربی برتر لیگ دوازدهم عنوان کرد: «این مساله حاصل تلاش دسته جمعی است. من قبلا هم گفته ام امیر قلعه نويی کمترین نقش را در قهرمانی داشت. این انتخاب را به همکارانم تبریک می گویم و البته مجموعه استقلال. در اصل آنها برتر هستند.»


قلعه نويی در پایان درباره قرعه استقلال در هفته نخست لیگ برتر گفت: «اجازه بدهید اردوی ما در اوکراین تمام شود و وقتی به تهران آمدیم درباره اش حرف می زنیم.»

 

* گفتگوي سرمربی استقلال با سایت دینامو کیف
امیر قلعه نویی درباره حضورش در اوکراین گفت: «اولین بار هنگام فینال یورو 2012 به اوکراین آمدم و تحت تاثیر امکانات باشگاه دینامو قرار گرفتم. به همین دلیل تصمم گرفتن دوباره به این کشور بیایم و تمرینات پیش فصل تیمم را در اوکراین برگزار کنم.»


امیر قلعه نویی درباره استقلال گفت: «تیم من در حال حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و فصل قبل قهرمان ایران شده است. در تاریخ 68 ساله باشگاه استقلال، قهرمانی های متعددی دیده می شود.»


سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که از چه زمانی تمرینات تیمش برای فصل جدید شروع شده، تصریح کرد: «ما از حدود سه هفته قبل استارت زدیم. استقلال مثل دینامو بازیکنان زیادی در تیم ملی کشورش دارد. همانطور که می دانید تیم ملی ایران به جام جهانی صعود کرده و ما به بازیکنان ملی پوش تیممان استراحت داده بودیم.»


امیر قلعه نویی درباره شناختش از تیم دینامو کیف گفته: «دینامو یکی از معروفترین باشگاههای اروپاست و گاهی اوقات بازیهای این تیم را دیده ام. از زمانی که به عنوان بازیکن وارد فوتبال شدم اولگ بلخوین – بازیکن دینامو در دهه 70 میلادی- را می شناختم. او در زمان بازیگری اش، بازیکن بسیار بزرگی بود و حالا یکی از بهترین مربیانی است که من می شناسم. بازی قبلی تیم شما را دیدم و مطمئنم که تماشاگران دینامو هم از بازی تیمشان لذت بردند. با اینکه دینامو هنوز به طور کامل آماده نشده اما قدرت این تیم کاملا محسوس بود و مطئنم که دینامو، سال آینده تبدیل به یکی از قویترین تیمهای اروپا می شود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها