کد خبر: ۱۴۷۶۲۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۱۹ تير ۱۳۹۲
علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ضمن تجليل از زحمات و حمايت رئيس مجلس شوراي اسلامي از ورزش فوتبال، گفت: اين قسم از حمايت‌ها تاثير بسيار زيادي در موفقيت‌ها فوتبال کشور داشته است که مهم‌ترين آن را مي‌توان صعود تيم ملي به جام جهاني عنوان کرد.
وي با تاکيد بر نتايج درخشان فوتبال کشور تصريح کرد: در آسيا کشورهايي نظير ژاپن علي‌رغم امکانات بيشتر و بودجه چندين برابري موفقيت‌هايشان هم‌تراز با موفقيت‌هاي فدراسيون جمهوري اسلامي است.

به گزارش خانه ملت ، کفاشيان با تاکيد بر نقش فوتبال در افزايش نشاط اجتماعي افزود: ما معتقديم که اگر بتوانيم در فوتبال سرمايه‌گذاري مناسبي انجام دهيم، با کسب نتايج مناسب در عرصه‌هاي مختلف ورزشي مي‌توانيم باعث پويايي در اقشار مختلف اجتماعي شويم.

وي تاکيد کرد: ما از همين حالا بايد به فکر چند سال آينده باشيم و با کار و سرمايه‌گذاري بيشتر ورزش فوتبال را به موفقيت‌هاي بيشتر رهنمون سازيم.

کفاشيان با تاکيد بر مهجور بودن فدراسيون فوتبال از نظر بودجه‌اي افزود: فدراسيون فوتبال از نظر بودجه‌اي داراي رديف بودجه‌اي مستقل نيست و در اين ميان درآمدهايي نظير پخش مسابقات ورزشي از تلويزيون نيز آنچنان که بايد در اختيار فدراسيون و باشگاه‌هاي ورزشي قرار نمي‌گيرد.

وي افزود: در همه جاي دنيا معمولا 70 درصد درآمد باشگاه‌ها از پخش تلويزيوني تامين مي‌شود اما در ايران 10 درصد هم براي اين مقوله پرداخت نمي‌شود.

رئيس فدراسيون فوتبال تاکيد کرد: هم‌اکنون تيم‌هاي اميد و پايه فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلي و فوتبال بانوان در حال نزديک شدن به سطح مطلوب هستند و در آينده اخبار درخشاني در مورد تيم‌هاي ورزشي کشور به گوش مردم خواهد رسيد.

وي با اشاره به ديدگاه مطلوب مسئولان فدراسيون جهاني فوتبال به مجلس کشور افزود: در گفت‌وگويي که با سپ بلاتر داشتم، خاطره خوب حضور وي در مجلس و تعامل وي با نمايندگان مجلس همچنان در ذهن وي باقي مانده و اين مقام جهاني خواستار شده است در آبان‌ماه ديدار ديگري با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي داشته باشد که اين مساله نيازمند مساعدت در تصميم‌گيري رياست و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها