کد خبر: ۱۴۷۸۱۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۲۰ تير ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای ما یک فرصت است.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ مجید جلالی درباره قرعه کشی لیگ برتر اظهار داشت: «قرعه کشی برای ما به گونه ای رقم خورد که از 4 بازی اول 3 بازی میهمان هستیم. یک بازی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس و 2 بازی در اصفهان با سپاهان و ذوب آهن.»

 

وی ادامه داد: «درست است که قرعه سختی به ما خورده اما من این قرعه و بازی اول با پرسپولیس را در آزادی یک فرصت می دانم. ما می توانیم در این بازیهای سخت شایستگی ها و ظرفیت هایمان را نشان دهیم. من از برگزاری چنین بازی های سختی استقبال می کنم.»

 

جلالی درباره حساسیت بالای دیدار پرسپولیس و تراکتور افزود: «در همه بازی ها بازیکنان باید با عشق برای پیراهنی که به تن دارند بازی کنند. هواداران هر دو تیم هم همین انتظار را از بازیکنان دارند و من اطمینان دارم هواداران پرسپولیس استقبال خوبی از علی کریمی به عمل می آورند.»

 

سرمربی تراکتور درباره اینکه چرا این تیم نماینده ای در جمع بهترین های لیگ برتر نداشت؟ گفت: «درباره نحوه انتخاب بهترین های لیگ اطلاعاتی ندارم و فکر نمی کنم کسی هم بداند ملاک این انتخابات چیست. به خود من یک فرم دادند تمت نگفتند شاخصه ها چیست. امیدوارم در سالهای بعد ملاک و معیارها مشخص شود و مردم بدانند فلان بازیکن چرا بهترین شده است. بازیکنان تراکتور هم که اهداف بزرگی دارند نباید از این ناملایمات ناراحت شوند.»

 

وی در خصوص اینکه آیا با نکونام تماسی داشته؟ گفت: «من با نکونام تماس گرفتم تا تولد فرزندش را تبریک بگویم اما او جواب تلفنش را نداد. از همین طریق به او تولد پسرش را تبریک می گویم.»

 

جلالی در پایان درباره یاد گرفتن زبان ترکی خاطرنشان کرد: «پیشرفت زیادی در یاد گرفتن این زبان داشته ام. من در حال یاد گرفتن زبان ترکی هستم تا در مواقع لزوم با بازیکنانم ارتباط برقرار کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها