أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۷۸۵۸
زمان انتشار: ۲۱:۵۳     ۲۰ تير ۱۳۹۲
بازیکن تیم فوتبال نایمخن هلند گفت: «جایزه پدیده لیگ سمبلیک است و ارزش آن را ندارد که خودم را ناراحت کنم اما همیشه باید تصمیمات براساس عدالت گرفته شود.»
علیرضا جهانبخش در خصوص آخرین شرایط خود اظهار داشت: «خدا را شکر شرایط خوبی دارم و در این مدت تمرینات اختصاصی خود را انجام دادم تا وقتی به هلند رفتم با وضعیت مناسبی در تیم نایمخن حضور پیدا کنم. کارهای خروج از کشورم انجام شده و از این هفته تمرینات خود را در هلند با نایمخن دنبال خواهم کرد. در این مدت هم به دنبال تقویت زبان انگلیسی بوده ام و بعد از آن به یادگیری زبان هلندی خواهم پرداخت تا از این نظر نیز مشکلی نداشته باشم.»

 

وی در مورد انتخاب سعید عزت‌الهی به عنوان پدیده لیگ نیز اظهار داشت: «خودم از این انتخاب تعجب کردم و اگر منصفانه قضاوت می شد، این جایزه باید به من می رسید و حق من بود اما سازمان لیگ تشخیص داد تا عزت الهی را انتخاب کند و برای سعید هم آرزوی بهترین ها را دارم. مسئولان باشگاه داماش نیز لطف کردند و حمایت خود را انجام دادند. همیشه حساسیت های زیادی بین طرفداران داماش و ملوان وجود داشته و طرفداران داماش دوست داشتند تا انتخاب دیگری صورت می گرفت. البته این جایزه سمبلیک است و ارزش آن را ندارد که خودم را ناراحت کنم اما همیشه باید تصمیمات براساس عدالت گرفته شود.»

 

جهانبخش امیدوار است همراه تیم ملی راهی جام جهانی شود و در ادامه گفت: «خیلی خوشحالم که تیم ملی با اقتدار به جام جهانی صعود کرد و باعث شادمانی 75 میلیون ایرانی شد. به عنوان یک ایرانی خرسند هستم که نماینده کشورم در لیگ هلند خواهم بود و تمام تلاشم را انجام می دهم تا از هلند راهی جام جهانی برزیل شوم. کارلوس کی روش نشان داده به جوانان و همچنین حضور بازیکنان در خارج از کشور توجه ویژه ای دارد و به نظرم بازهم توجهات این مربی ادامه پیدا خواهد کرد.»

برنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها