کد خبر: ۱۴۸۴۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۲۳ تير ۱۳۹۲
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی کدخدایی، گفت: کدخدایی سرمایه‌ای بزرگ برای شورای نگهبان بود و در اصل یکی از وزنه‌های بسیار خوب و سنگین این شورا به حساب می آمد.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شخصیت عباسعلی کدخدایی گفت: وی دارای شخصیتی مومن، اسلامی و ولایی بود و در دو دوره‌ای که کدخدایی در شورای نگهبان با عنوان حقوقدان حضور داشت، عملکرد بسیار خوبی از خود به جا گذاشت.

وی افزود:‌ انتخاب کدخدایی به عنوان سخنگوی شورای نگهبان در چندین دوره، نشان از پختگی وی در کار و مسئولیتش بود و امروز هم باید بگویم که با یک رای کمتر، رای نیاورد و قطعا این مقبولیت را داشت که بتوانند عضو حقوقدان شورای نگهبان شود ولی تقدیر این بود که چنین نشود؛ البته شاید برخی نمایندگان چنین تصور کرده باشند که نیروی تازه نفس و جدید برای حضور در شورای نگهبان مناسب‌تر باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه کدخدایی یک سرمایه بزرگ برای شورای نگهبان بود، تصریح کرد: توانمندی‌های وی باعث شده بود که سالیان متمادی به عنوان سخنگو انتخاب شود و در اصل، کدخدایی یکی از وزنه‌های بسیار خوب و سنگین برای شورای نگهبان به حساب می‌آمد.

کوثری در پایان این گفت‌وگو، ایستادگی کدخدایی در برابر برخی فشارها و هجمه‌های بیگانگان در جریان برگزاری انتخابات‌های مختلف را یکی از ویژگی‌های بارز شخصیتی وی عنوان کرد و گفت:‌ کدخدایی حقیقتاً مومن، معتقد، متعهد بود و اینها همه از ویژگی‌ها و خصوصیت‌های اخلاقی وی بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها