کد خبر: ۱۴۸۵۸۸
زمان انتشار: ۰۰:۴۸     ۲۴ تير ۱۳۹۲
خبرگزاری تسنیم: رئیس باشگاه ناپولی ادعا کرد که انتقال مهاجم اروگوئه‌ای تیم او به پاری‌سن‌ژرمن عرصه را برای مهاجم سوئدی این تیم تنگ و او را وادار به ترک پاریسی‌ها خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اورلیو دی‌لورنتیس تاکید کرد که زلاتان ابراهیموویچ در پاری‌سن‌ژرمن نخواهد ماند چون حاضر نیست در کنار ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای ناپولی که در آستانه انتقال به پارک دو پرنس قرار دارد بازی کند.

ابراهیموویچ 31 ساله تابستان سال گذشته از میلان به پاری‌سن‌ژرمن پیوستن اما به گفته اکنون دی‌لورنتیس او از ورود کاوانی که طبق گزارش‌ها قرار است با قراردادی 60 میلیون پوندی به تیم او ملحق شود راضی نیست. دی لورنتیس در این خصوص گفت: ابراهیموویچ با کاوانی بازی نخواهد کرد. به او وعده انتقال از پاری‌سن‌ژرمن را داده‌اند.

رئیس ناپولی در ادامه با امکان‌پذیر نبودن معاوضه کاوانی با ایبرا که تا سال 2015 با پاریسی‌ها قرارداد دارد، شایعاتی که پیرامون نقل و انتقالات احتمالی تیمش مطرح شده را تکذیب کرد. وی افزود: لواندوفسکی به ناپولی نخواهد پیوست. او یا به بایرن مونیخ خواهد رفت یا موناکو.

دی لورنتیس در خاتمه به انتقاد از پافشاری کاوانی برای ترک ناپولی پرداخت و تنها هدف مهاجم اروگوئه‌ای‌اش برای ترک سن‌پائولو را کسب در‌آمد بیشتر عنوان کرد. او خاطرنشان کرد: کاوانی به پول چسبیده است.

اگرچه کاوانی هنوز رسما به هیچ تیمی ملحق نشده است اما طبق گزارش‌ها به جز پاری‌سن‌ژرمن تا کنون هیچ تیمی حاضر به پرداخت غرامت فسخ قرارداد او با آبی‌پوشان شهر ناپل نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها