يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۸۸۸۴
زمان انتشار: ۰۴:۰۰     ۲۵ تير ۱۳۹۲
اعضای گروهک منافقین که اخیراً به کشور آلبانی منتقل شده‌اند، با هماهنگی سازمان ملل به کمپ‌های آموزشی منتقل می‌شوند تا آموزش‌های ابتدایی زندگی اجتماعی را دریافت کرده و برای زندگی در محیط‌ها اجتماعی آماده شوند.

شبکه ایران: از چند ماه گذشته با تلاش‌های سازمان ملل و مارتین کوبلر نماینده یونامی (هیات همیاری سازمان ملل متحد در عراق)، دولت آلبانی تعداد 210 تن از ساکنان لیبرتی را به عنوان پناهنده پذیرفت و این افراد با وجود مخالفت سرکردگان منافقین به کشور آلبانی منتقل شده‌اند. اعضای منافقین که به کشور آلبانی منتقل شده‌اند، بعد از تشکیل پرونده پناهندگی به کمپ آموزشی واقع در حومه تیرانا منتقل می‌شوند.

کمپ‌های آموزشی که برای این کار اختصاص یافته‌اند از سوی نهادهای پناهندگی مستقر در آلبانی، به نام کمپ بازیابی نام نهاده‌ شده‌اند و قرار است اعضای سازمان را که به گفته کارشناسان سازمان ملل سال‌ها در محیطی به دور از اجتماع و ایزوله از رسانه‌ها محبوس بودند را آموزش دهند.

در این کمپ‌ها که تاکنون یکی از آن‌ها شروع به کار کرده و توسط پلیس امنیتی حفاظت می‌شوند، افراد مستقر می‌توانند آزادانه تردد کرده و در درون یا بیرون کمپ به گردش بپردازند، اما شب‌ها را باید به درون کمپ بازگردند./تسنیم

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها