کد خبر: ۱۴۸۹۷۷
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۲۵ تير ۱۳۹۲
مدير فني باشگاه استقلال با اشاره به برنامه‌ريزي ليگ برتر براي فصل جديد گفت: استقلال شروع سختي را در فصل جديد خواهد داشت.

منصور پورحيدري با اشاره به اردوي اين تيم اوکراين گفت: من خودم با تيم به اوکراين نرفته بودم اما به هر حال استقلال اردوي خوبي را سپري کرده است. يک بازي مفيد را هم با ديناموکي‌يف پشت سر گذاشتند که در اين ديدار، تيم بيشتر با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شد.

وي در خصوص برگزاري ديدارهاي تدارکاتي استقلال اظهار کرد: قطعا ما قبل از شروع بازي‌ها، يکي، دو ديدار تدارکاتي هم خواهيم داشت تا به آمادگي بيشتر برسيم. به نظرم تنها مشکلي که در حال حاضر وجود دارد اين است که تيم هنوز کامل نشده يعني وضعيت بازيکنان خارجي و تيموريان مشخص نشده وگرنه همه چيز به خوبي پيش مي‌رود.

مدير فني تيم استقلال با اشاره به قرعه کشي ليگ برتر عنوان کرد: شرايط که خيلي سخت است. ما در اولين بازي‌مان بايد به مصاف گسترش فولادي برويم که خيلي با انگيزه است و خيلي زودتر از ما تمريناتش را شروع کرده است. به هر حال اين نشان مي‌دهد که شروع سختي در ليگ داريم و بايد خيلي حواس‌مان را جمع کنيم.

پورحيدري درباره وضعيت غلامحسين مظلومي هم گفت: ما قبلا هم تلفني با هم صحبت کرده بوديم و شنبه هم حضورا به خدمت او رسيدم. نشستيم و با هم حرف زديم. خوشبختانه روحيه‌اش خوب بود، شوخي کرديم و کلي با هم خنديديم. اميدوارم حالش بهتر از اين هم شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها