کد خبر: ۱۴۹۰۶۷
زمان انتشار: ۰۱:۲۳     ۲۶ تير ۱۳۹۲
تمرین تیم استقلال در غیاب سه بازیکن و با حضور بازیگر تلویزیون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده‌سازی خود از ساعت 18:30 امروز برنامه‌های خود را در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری کرد.

در تمرین امروز سیاوش اکبرپور، احمد جمشیدیان و فردین عابدینی غایب بودند ضمن اینکه میرشاد ماجدی هم در تمرین حضور نداشت.

* قبل از شروع تمرین هواداری که روز گذشته با حنیف عمران‌زاده درگیری پیدا کرده بود، به سمت وی رفت و به همراه برادرش از او عذرخواهی کرد. عمران‌زاده نیز برخورد گرمی با این تماشاگر داشت و او را در آغوش گرفت.

* حنیف عمران‌زاده، محمد قاضی و مهدی رحمتی در ابتدای تمرین با یکدیگر صحبت کردند و به گفت‌وگو پرداختند.

* مهدی رحمتی و پژمان نوری و امیرحسین صادقی به همراه فرزندان خود در تمرین حاضر شده بودند.

* در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر حاج قاسم مربی بدنساز به گرم کردن بدن‌ها پرداخته و کار با توپ و کار هوازی انجام دادند.

* علی دانایی‌فرد که چند روزی است در کنار آبی‌پوشان تمرین می‌کند، امروز نیز در کنار استقلالی‌ها حضور داشت.

* امیرعلی دانایی بازیگر نقش اول سریال کلاه‌ پهلوی در تمرین امروز حاضر بود. وی قبل از شروع تمرین نزد قلعه‌نویی رفت و پس از کسب اجازه از او با دیگر آبی‌پوشان به تمرین پرداخت.

* حدود 150 نفر از طرفداران استقلال از تمرین این تیم دیدن کردند.

* منصور پورحیدری،‌ شاهرخ بیانی و دکتر نوروزی در تمرین امروز حاضر بودند.

* سرمربی تیم استقلال که امروز بیشتر روی کارهای تاکتیکی شاگردانش نظارت داشت، در حین تمرین با آنها به گفت‌وگو پرداخت. وی در حاشیه تمرین با فرزند مهدی رحمتی و امیرحسین صادقی صحبت کرد. او از فرزند رحمتی می‌خواست تا درون دروازه بایستد تا به وی پنالتی بزند.

* محور اصلی تمرین امروز آبی‌پوشان شوت به سمت دروازه بود که ضربات پژمان نوری و فرهاد مجیدی تماشاگران را به وجد آورد.

* طرفداران تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم نگران رفتن جواد نکونام بودند و در مورد صحت پیوستن این بازیکن به الشارجه سؤالاتی را می‌پرسیدند.

* فرزند پژمان نوری که طی چند روز گذشته با لباس تیم‌های بارسلونا و رئال حاضر شده بود، امروز لباس آرسنال انگلستان را پوشید.

* در پایان تمرین امروز کادر فنی تیم استقلال یک فوتبال را در بخشی از زمین انجام داد که خود قلعه‌نویی نیز در این فوتبال دستگرمی حضور داشت.

تمرینات تیم استقلال فردا مجددا از ساعت 18:30 برگزار خواهد شد و آبی‌پوشان روز پنجشنبه در دیداری دوستانه به مصاف ذوب‌آهن خواهند رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها