أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۱۴۹۰۸۰
زمان انتشار: ۰۱:۵۵     ۲۶ تير ۱۳۹۲
بحث حضور جواد نکونام در الشارجه درحالی هر روز مطرح می شود که خود او می داند با وظیفه خطیر کاپیتانی تیم ملی، رفتنش به لیگی که نامی جعلی را یدک می کشد، چقدر برای مردم تلخ خواهد بود.
اگر چه جواد نکونام پیشنهادی چشمگیر از تیم اماراتی الشارجه دارد اما کاپیتان تیم ملی اصلا قرار نیست به این تیم برود. او که بیش از هر کسی در چند ساله اخیر تلاش داشته با رفتار و تصمیماتش شان پیراهن تیم ملی را حفظ کند، در حالی با این پیشنهاد روبرو شده که از این فصل تیم های اماراتی نامی جعلی را روی پیراهن های شان می نویسند و اسم لیگ شان هم در واکنش به عدم حمایت فدراسیون ایران از نماینده آنها در انتخابات کنفدراسیون، به نامی جعلی از جلیج همیشه فارس ایران برگشته است.

 

در این شرایط حضور نکونام که با استقلالی ها حسابی مشکل دارد، در این لیگ خیلی دور از ذهن است. نکونام بارها در این مدت با فتح الله زاده و دیگر استقلالی ها صحبت کرده اما هنوز بین شان توافقی حاصل نشده است.

 

او با استقلال قرارداد دارد اما طلب بزرگی از فصل قبلش مانده و برای فصل جدید هم هنوز پولی نگرفته. درحالی که دیگر بازیکنان تیم مثل خسرو حیدری، امیر حسین صادقی و پژمان منتظری در این مدت هم قراردادهای میلیاردی یا نزدیک به میلیارد بسته اند و هم ارقام نسبتا درشتی گرفتند. مثلا خسرو حیدری که فتح الله زاده می گفت او را مثل ریگی روی هوا زده است، رقمی نزدیک به نیم میلیارد گرفته تا به قطر نرود و قراردادش را تمدید کند. یا منتظری که می گفت از تیمی چینی قرارداد دارد برای تمدید قراردادش برای یک نیم فصل به مبلغ 800 میلیون تومان، نزدیک به 30 درصد پولش را گرفته و البته صادقی هم همه می دانند که ماشین حاجی را برداشته و برده است!

 

با این وجود نکونام هنوز نتوانسته برای تمدید قرارداد و حضورش در استقلال، ریالی از فتح الله زاده پول بگیرد و کارش را با این تیم شروع کند. نکونام که قراردادی دو ساله با آبی ها دارد اگر پولش را بگیرد دیگر نیازی به زمان قراردادها و ثبت چیزی ندارد اما برای جدایی، او باید از کمیته انضباطی حکم بگیرد و به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری برود و چند هفته ای باید در کش و قوس باشد.

 

کاپیتان تیم ملی همچنان در انتظار است تا بخشی از قراردادش را به او بدهند تا در تیمش بماند و قصدی هم برای رفتن به خارج از ایران در این شرایط ندارد.

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها