کد خبر: ۱۴۹۱۲۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۲۶ تير ۱۳۹۲
سوال اصلی از فدراسیون فوتبال این است که اگر واقعا برخی افراد متخلف هستند چرا با آنها برخورد علنی و جدی صورت نمی گیرد؟
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی جهان، در حالیکه هر هفته از دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات فوتبالی مصاحبه های مختلفی می خوانیم و این مسوول گهگاه با تهدید متخلفین فوتبالی اعلام می کند که با این افراد برخورد خواهد شد اما طی این سالها آنچه دیده ایم فقط شعار بوده است و بس!

سال گذشته همین افراد درباره سقف قرار دادها سر و صدای فراوانی به راه انداختند و با آن قانون من درآوردی که خیلی زود هم ملغی شد برای برخی مربیان و بازیکنان خط و نشان کشیدند اما همگان به یاد دارند که آن مربی مطرح چگونه برابر فدراسیون ایستاد و گفت:« بالای سقف گرفته ام، دروغ نمی گویم و تعهدنامه ای را هم امضا نمی کنم.»

حکایت این بخش از فدراسیون فوتبال زمانی جالب تر می شود که می شنویم بسیاری از دلال های ممنوع الکار شده از سوی آقایان امسال نیز پر قدرت به کار خود ادامه داده و اخیرا هم یک مربی خارجی را روی نیمکت تیمی شهرستانی نشاندند!

درباره کار و بار این ستاد و بویژه دبیر آن که همواره مصاحبه های تهدید آمیز انجام می دهد بحث فراوان است اما امروز و در این مقال سوال اصلی از فدراسیون فوتبال این است که اگر واقعا برخی افراد متخلف هستند چرا با آنها برخورد علنی و جدی صورت نمی گیرد؟

چرا کسی نمی داند علت برکناری ناگهانی فرهاد کاظمی مربی مطرح تیم ذوب آهن که قبل از بازی های پلی آف لیگ برتر و در حالیکه تیمش را در جدول حفظ کرده بود چیست و چرا ناگهان این مربی از سطح اول فوتبال کشور ناپدید شد و ...؟ آیا این برکناری همانطور که شنیده می شود با برخی دیدار های آخر فصل و نتایج آنها ارتباطی دارد؟ آن مربی خارجی هر ساله با کدام معیار به فوتبال ایران می آید و در یک تیم پولی به جیب می زند و می رود؟

پشت پرده فعالیت فوتبالی مربی مطرحی که سال قبل در لیگ برتر فعالیت کرد و تیمش نیز سقوط کرد چیست و اگر آقایان مسوول پشت پرده فعالیت های فوتبالی او (بویژه علت برکناری اش از تیم مطرح شمالی) را می دانند که قطعا می دانند چرا وی همچنان فعالیت می کند؟

آنچه از کار و بار فوتبال ما بر می آید، برخورد فدراسیون با متخلفین فقط در کلام است و در وادی عمل خیلی از افراد ناسالم فوتبال کشور بی محابا به اعمال خود ادامه می دهند و متاسفانه حالا دیگر ترسی هم از تهدیدها ندارند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها