کد خبر: ۱۴۹۲۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۲۶ تير ۱۳۹۲
قرارداد جواد نکونام با الشارجه امارات طی یک هفته آینده امضا می‌شود، اما توافقات نهایی بین دو طرف صورت گرفته است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ بر خلاف آن که رسانه‌های اماراتی خبر دادند امروز (سه‌شنبه) قرارداد جواد نکونام با الشارجه امضا می‌شود خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که امروز فقط توافق نهایی بین دو طرف انجام می‌شود و امضای قرارداد بیش از یک هفته‌ به طول می‌انجامد.

 

با این حال مذاکرات دو طرف انجام شده و فاضلی، مدیر برنامه‌های نکونام هم در حال حاضر در دوبی به سر می‌برد. باشگاه شارجه که پیش از این هم در مقطعی نکونام را در اختیار داشت، تمایل زیادی به جذب کاپیتان تیم ملی دارد و در سال‌های گذشته هم خواهان او بوده‌ است. مربی برزیلی این تیم هم برای حضور نکونام در این تیم چراغ سبز نشان داده است.

 

با وجود این که رسانه‌های اماراتی از سفر امروز نکونام در دوبی خبر داده بودند، سفر هافبک فصل گذشته استقلال هنوز قطعی نیست. اما اگر هم نکونام به امارات سفر کند قرارداد او با شارجه طی یک هفته‌ آینده امضا می‌شود.

 

بر خلاف ادعاهایی که باشگاه استقلال مطرح می‌کند در قرارداد نکونام با این باشگاه هیچ بندی مبنی بر این موضوع که استقلال باید بابت انتقال نکونام پولی به اوساسونا بدهد وجود نداشته است.

 

نکونام در حال حاضر 60 درصد از قرارداد یک میلیارد و 750 میلیون تومانی خود با استقلال را دریافت نکرده است، ضمن این که احتمال این که قرارداد نکونام با شارجه دو یا سه ساله شود و این بازیکن بخواهد فوتبالش را در همین باشگاه تمام کند، وجود دارد. البته این موضوع بستگی به روند مذاکره دو طرف دارد.

 

از سویی دیگر رقمی که رسانه‌های اماراتی از قرارداد نکونام با شارجه منتشر کرده‌اند، دقیق نیست و هنوز مشخص نیست که دو طرف بر سر چه مبلغی توافق می‌کنند.

 

مسعود شجاعی هم که امروز خبر رسید پیشنهادی از باشگاه وایادولید دارد همانند نکونام مورد علاقه یکی از تیم‌های اماراتی قرار گرفته است. با این حال تکلیف شجاعی تا دو هفته‌ آینده مشخص می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها