کد خبر: ۱۴۹۳۴۲
زمان انتشار: ۲۳:۴۲     ۲۶ تير ۱۳۹۲
دادگاه تجدید نظر قاهره ۱۹ آگوست را به عنوان تاریخ اولین جلسه محاکمه مبارک و دو پسرش در پرونده سوءاستفاده از قصرهای ریاست جمهوری تعیین کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «اخبار مصر»، دادگاه تجدید نظر قاهره 19 آگوست (28 مرداد) را به عنوان اولین جلسه محاکمه «حسنی مبارک» دیکتاتور سابق مصر و دو پسرش در پرونده سوء استفاده از قصرهای ریاست جمهوری انتخاب کرد.

بر اساس این پرونده علاء و جمال مبارک به همراهی پدر خود بودجه دولت را که به قصرهای ریاست جمهوری اختصاص داشته در زمینه توسعه ویلاها و املاک خصوصی خود هزینه کرده‌اند.

«محمود علاء الدین» عضو دفتر فنی دادگاه تجدید نظر قاهره تأکید کرد که این پرونده ماه آینده میلادی در دادگاه جنائی شمال قاهره به ریاست قاضی «محمد عامر جادو» برگزار خواهد شد.

دادستانی ارشد امنیت مصر در طول 6 ماه گذشته تحقیقات گسترده‌ای در زمینه این پرونده انجام داده بود که بر اساس شهادت بیش از 70 پیمانکار حسنی مبارک و دو پسرش از بودجه دولت برای قصرهای ریاست جمهوری در زمینه ترمیم و توسعه و تغییر دکوراسیون املاک خود در المصر الجدیده، مجموعه احمد اعرابی، بلندی های القطامیه، شرم الشیخ، مارینا، دفترهای علاء و جمال در خیابان السعاده و نهر و المصر الجدیده در فاصله سالهای 2002 تا 2011 استفاده کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها