کد خبر: ۱۴۹۶۰۱
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۲۷ تير ۱۳۹۲
کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران گفت: رفتن و يا نرفتنم به الشارجه يک تصميم شخصي است.

جواد نکونام پس از حضور در مؤسسه خيريه محک و بازي فوتبال به همراه کودکان اين مؤسسه اظهار داشت: وقتي اين بچه‌ها نامه‌اي را به من نوشتند با دل پاک و کوچک خود اين کار را انجام دادند و هنگامي که به نامه آنها نگاه مي‌کردم اشک شوق مي‌ريختم به همين خاطر به خودم قول دادم که به اينجا بيايم و امروز که اينجا هستم يک روز به ياد ماندني اتفاق افتاده است.

وي تأکيد کرد: بايد براي کارهاي خير کمک کنيم و من دوست نداشتم جلوي دوربين اين اتفاق‌ها نمايش‌ داده شود ولي امروز خبرنگاران به اينجا آمدند و من هم هر کاري از دستم بر بيايد انجام مي‌دهم.

وي در خصوص بستن بازوبند کاپيتاني تيم ملي محک، گفت: حس خوبي داشتم و البته بچه‌ها در اينجا پيشکسوت‌تر از من بودند اما اين بازوبند با رنگ آبي و قرمز به من انرژي داد و حالا هم از همه ايراني‌ها مي‌خواهند که به اين کودکان کمک کنيم و مطمئناً اين بازوبند را هم به يادگار نزد خود نگه خواهم داشت.

نکونام ضمن تأکيد اين موضوع که دوست نداشته اين قضيه رسانه‌اي شود، گفت:‌ بار اول که با خانواده اين بچه‌ها صحبت مي‌کردم دوست داشتم به آنها روحيه بدهم و دعا مي‌کردم که هرچه زودتر اينها سلامتي خود را به دست بياورند.

نکونام در پاسخ به سؤالات متعدد خبرنگاران و با تأکيد بر اينکه دوست ندارد در مورد شرايط خودش و استقلال صحبت کند، در خصوص اينکه آيا به الشارجه مي‌رود يا خير، گفت: رفتن و يا نرفتنم به الشارجه تصميم شخصي‌ام است و نمي‌خواهم در موردش صحبت کنم.

وي در خصوص استقلال نيز گفت: از هواداران استقلال تشکر مي‌کنم که در طول فصل از من حمايت کردند به خصوص در زماني که در تيم ملي حضور داشتم با حمايت آنها به جام جهاني رفتيم و با استقلال قهرمان شدم. دست همه طرفداران استقلال را مي‌بوسم که اينگونه از من حمايت کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها