کد خبر: ۱۴۹۸۰۹
زمان انتشار: ۱۸:۲۶     ۲۸ تير ۱۳۹۲
رقم مورد درخواست مسئولان عجمان برای صدور رضایتنامه خلعتبری، یک میلیون دلار است که به پول ایران بیش از ۳ میلیارد تومان آب می خورد. دقیقا همان مبلغی که قرار است برای یک فصل بازی خلعتبری در عجمان به او پرداخت شود.
طی روزهای اخیر اخبار متفاوتی درباره بازگشت خلعتبری به لیگ ایران و پیوستن به یکی از باشگاهای سپاهان، پرسپولیس و استقلال به گوش می رسد به ویژه اینکه هافبک فعلی عجمان در مصاحبه هایش از تمایل به بازگشت به ایران صحبت کرده اما بنابر اخبار موثق بازگشت خلعتبری به لیگ برتر منتفی است.

به گزارش افکارنیوز ؛ خلعتبری که فصل فوق العاده ای را در سپاهان گذراند، بلافاصله بعد از فینال جام حذفی قرارداد نان و آبداری با باشگاه عجمان امضا کرد تا فصل آینده در لیگ امارات توپ بزند. اما بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی و البته تصمیمی گستاخانه اماراتی ها در تغییر نام لیگ امارات به نام مجعول خلیج ع ر ب ی، از این قرارداد پشیمان شد و همزمان مورد توجه چند باشگاه داخلی از سپاهان گرفته تا پرسپولیس و استقلال قرار گرفت.

چون خلعتبری بازیکن رسمی عجمان بود، مسئولان این چند باشگاه برای دریافت رضایتنامه او اقدام با مذاکره با باشگاه اماراتی کردند که البته با سنگ اندازی اماراتی ها روبرو شدند. مسئولان عجمان برای صدور رضایتنامه رقمی را تعیین کرده اند تا همه باشگاه های ایرانی عقب نشینی کنند و دیگر سراغ خلعتبری نیایند.

رقم مورد درخواست مسئولان عجمان برای صدور رضایتنامه خلعتبری، یک میلیون دلار است که به پول ایران بیش از ۳ میلیارد تومان آب می خورد. دقیقا همان مبلغی که قرار است برای یک فصل بازی خلعتبری در عجمان به او پرداخت شود. مبلغی که پرداخت آن از توان باشگاه های ایرانی خارج است. به ویژه اینکه به این رقم، مبلغ قرارداد خلعتبری نیز اضافه خواهد شد. با این شرایط خلعتبری یک سال را در لیگ امارات سپری خواهد کرد، یک سالی که می تواند برای او سال پرپولی باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها