امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۱۴۹۹۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۲۹ تير ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تماسی با خلعتبری خواستار حضور او در پرسپولیس شد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ محمدرضا خلعتبری چندی پیش با تیم عجمان امارات قرارداد بست اما به خاطر اینکه قرار است لیگ امارات در فصل جدید با نام جعلی خلیج ع ر ب ی برگزار شود، تلاش هایی برای فسخ قرارداد وی انجام شده است.

 

هرچند خلعتبری در مصاحبه‌هایش عنوان کرد که قرارداد خود را با تیم اماراتی پیش از تغییر نام لیگ این کشور بسته است، اما جو موجود در فوتبال ایران کاملا علیه لیگ امارات است و جواد نکونام هم که تا آستانه پیوستن به الشارجه پیش رفته بود به همین دلیل حضورش در لیگ امارات منتفی شد.


رویانیان تا به حال سه بار به طور تلفنی با خلعتبری مذاکره کرده است و مهاجم تیم ملی هم اعلام کرده شخصا مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد اما مهم جلب نظر مسئولان باشگاه اماراتی و دریافت رضایت‌نامه اوست.


مسئولان باشگاه پرسپولیس در حال پیگیری این موضوع هستند که راه حل دریافت رضایت‌نامه خلعتبری را پیدا کنند و با این بازیکن قرارداد ببندند. هرچند به نظر می‌رسد مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن بسیار بالا باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها