أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۹۹۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۲۹ تير ۱۳۹۲
مسئولان دولت به وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تاکید کرده‌اند مانع حضور بازیکنان ایرانی در لیگ امارات شوند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، لیگ امارات قرار است از فصل آینده با نام جعلی خلیج ع ر ب ی برگزار شود و به همین دلیل حساسیت ها به حضور بازیکنان ایرانی در این لیگ افزایش یافته است.

محمدرضا خلعتبری پیش از این اتفاقات قراردادی با تیم عجمان امارات منعقد کرد و اخیرا نیز جواد نکونام مذاکراتی با تیم الشارجه انجام داد.

این اتفاق باعث شد تا مسئولان دولت نسبت به این موضع واکنش نشان داده و به سران وزارت و فدراسیون تاکید کنند که مانع این انتقال ها شوند.

قرار است جواد نکونام قراردادش را با استقلال تمدید کند و رویانیان نیز تاکید کرده که قصد دارد خلعتبری را به پرسپولیس بیاورد به شرط اینکه مسئولان وزارت و فدراسیون به وی کمک کنند.

به نظر می رسد به سرخابی ها برای جذب این دو بازیکن کمک ویژه اختصاص داده شده است.

در همین رابطه رویانیان در خصوص پیوستن خلعتبری به پرسپولیس اظهار داشت: من موضوع خلعتبری و باشگاه عجمان را در چند روز اخیر پیگیری کردم و حتی تماس‌هایی را داشتم تا از آخرین وضعیت این بازیکن خوب فوتبال کشورمان با خبر شوم.

وی افزود: من برای آوردن او به پرسپولیس اقدام کرده‌ام اما مشکلاتی هم در این بین وجود دارد. خلعتبری بازیکنی بسیار باغیرت، متعصب و جسور است و ایشان به پرچم سه‌رنگ جمهوری اسلامی ایران علاقه‌ خاصی دارد و همیشه افتخار می‌کند.

رویانیان ادامه داد: این بر هیچکس پوشیده نیست که خلعتبری عاشق وطنش است اما ایشان برخلاف نکونام و تیموریان که اصلاً با تیم‌هایشان قرارداد نبسته بودند اما همه چیز رسانه‌ای شده بود مخصوصاً آقای نکونام، ماجرایش فرق دارد چون خلعتبری قبلاً قرارداد خود را امضا کرده بود.

وی تأکید کرد: تیموریان و نکونام سرمایه‌های فوتبال ما هستند اما آنها قراردادی را با تیم‌های خود امضا نکرده بودند و همه چیز رسانه‌ای شده بود اما خلعتبری قبل از اینکه نام مجعول خلیج ع ر ب ی بر روی لیگ امارات بگذارند با عجمان امضا کرده بود و قطعاً اگر بخواهد جدا شود باید هزینه‌اش را بپردازد. حالا هم این بدشانسی خلعتبری است و با این حساب ماجرای خلعتبری با تیموریان و نکونام فرق دارد چون آنها قراردادی نداشتند که بخواهند آن را لغو کنند و ما باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشیم.

به نظر می رسد پرسپولیسی ها برای عقب نماندن از استقلال که توانسته است آندو تیموریان را به تیم خود اضافه کند به طور جدی به دنبال خلعتبری خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها