امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۱۵۰۰۸۷
زمان انتشار: ۱۵:۵۴     ۲۹ تير ۱۳۹۲
باشگاه پول اوساسونا را داده، رسيدش را از نکونام مي‌خواهد؟!
به گزارش 598 به نقل از 90،پس از اينکه بسياري از مديرعامل آبي‌پوشان به خاطر رفتن مجتبي جباري انتقاد کردند و اعتقاد داشتند که رفتن مجتبي جباري براي فتح‌اله‌زاده شکست محسوب مي‌شود. حالا مديرعامل استقلال در راه تمديد قرارداد با نکونام هم به مشکلات زيادي برخورد کرده و با وجود تلاش زياد براي حفظ کاپيتان تيم‌ملي، اين بازيکن با تيم الشارجه امارات به نتايج مثبتي رسيده است. حالا مديرعامل استقلال که اعتقاد داشت نکونام يک سال ديگر با آبي‌پوشان قرارداد دارد متوجه شده که قرارداد سال دوم جواد با استقلال به خاطر عدم پرداخت پول اوساسونا جنبه اجرايي ندارد و البته آنقدر از اين موضوع عصباني است که يادش رفته فصل پيش چه حرف هايي زده و حالا گفته‌هاي خود را نقض مي‌کند.
مديرعامل آبي‌پوشان فصل پيش وقتي با نکونام قرارداد امضا کرد در برنامه 90 قسم خورد که قرارداد جواد ميلياردي نبوده است و استقلال 700 ميليون از پول او را به باشگاه اوساسونا پرداخت کرده و مي‌تواند رسيد اين پرداخت را هم رسانه‌اي کند. البته اين ادعاي مديرعامل آبي‌پوشان که اتفاقا در ماه مبارک رمضان سال گذشته بود از سوي مدير رسانه‌اي تيم اسپانيايي تکذيب شد ولي فتح اله‌زاده همچنان اصرار داشت که اين پول را به اوساسونا داده است.
اما حالا و پس از گذشت يک سال از آن ماجرا تصور کرده که رسانه‌ها حافظه ضعيفي دارند و مدعي شده که پول سال گذشته را به نکونام داده‌اند تا اين بازيکن به تيم اسپانيايي بدهد و بايد رسيد اين پرداخت را بياورد تا طلب او را بدهند. حال سئوال اينجاست که وقتي مي‌شود به طور مستقيم با باشگاه اسپانيايي در تماس بود و پول را به حساب اين باشگاه واريز کرد چه نيازي بود که مبلغ را به بازيکن بدهند تا او به باشگاه سابق خود پرداخت کند؟!
اين موضوع نشان مي‌دهد که بحث پرداخت پول به اوساسونا از همان اول هم در کار نبوده است و فتح‌اله‌زاده اين مبلغ را به خود نکونام داده که ابتدا وانمود کند که سقف قرارداد را بيش از حد زيرپا نگذاشته و پس از آن بتواند همچنان از وزارت ورزش طلب پول کند و اوضاع مالي باشگاه را وخيم نشان دهد. وگرنه اگر غير از اين بود چه نيازي داشت که فتح‌اله‌زاده قسم بخورد که پول را به حساب اوساسونا واريز کرده و حالا رسيد آن را از نکونام بخواهد؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها